beantwoord

mogen NS medewerkers buiten rookzone roken?

• 13 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Leiden Centraal, spoor 1, recht bij de ingang onder de overkapping om 22:51, rokende medewerker buiten rookzone. Heb hem aangesproken, hij deed het: “omdat hij het kon”. Dit kan toch niet?

Foto verwijderd, op navraag beschikbaar.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 13 augustus 2020, 23:13

Er zijn verschillende “stationshuisregels” in omloop. Op “mijn” station mag je volgens de huisregels overal buiten de overkapping roken, mits dit geen overlast oplevert. Geen idee welke regels er op Leiden Centraal gelden. Op de foto kan ik even niet zien of het overdekt is, zo ja, dan mag het sowieso niet.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit kan toch niet?

Wat u doet, kan al helemaal niet, dit is shaming. Dat is niet toegestaan met een foto op deze wijze.

Hij mag zeker niet roken op die plaats, dat is natuurlijk helder.

Wat u hier doet,  zijn echter middeleeuwse schandpaalpraktijken. 

Ik neem aan dat u nu ook zo heldhaftig bent een foto van u zelf te plaatsen.

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn verschillende “stationshuisregels” in omloop. Op “mijn” station mag je volgens de huisregels overal buiten de overkapping roken, mits dit geen overlast oplevert. Geen idee welke regels er op Leiden Centraal gelden. Op de foto kan ik even niet zien of het overdekt is, zo ja, dan mag het sowieso niet.

Wat u doet kan al helemaal niet, dit is shaming. Dat is niet toegestaan met een foto op deze wijze.

Hij mag helemaal niet roken op die plaats, dat is natuurlijk helder

Wat u hier doet,  zijn echter middeleeuwse schandpaalpraktijken. 

U heeft gelijk, inmiddels thuisgekomen en afgekoeld. Foto is verwijderd.

Reageer