beantwoord

Mooie bedankt kaart

• 1 juni 2020
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

Kan ik op het station Nijmegen Centraal een mooie bedankt kaart laten bezorgen door Post.nl voor een treinmachinist?

icon

Beste antwoord door Denice NS 2 juni 2020, 10:02

Goedemorgen Netty. Welkom bij de Community!

Wat een mooi gebaar.:grinning:Vareo zal inderdaad het hoofdkantoor in Utrecht bedoelen. Als je de kaart daar heen stuurt + zoveel mogelijk info die je hebt over de betreffende machinist (eventueel ook een traject + vertrektijd en reisdatum) dan kunnen we zorgen dat de kaart bij de juiste persoon terecht komt :smile: ​​​​​​​.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Misschien kunt u die kaart naar het hoofdkantoor van NS sturen waarna zij die doorsturen naar de betreffende machinist? Ik neem aan dat u de naam weet van die machinist?

Het is misschien een rare vraag maar u bedoeld het hoofdkantoor in Utrecht neem ik aan? Jazeker weet ik de naam van de machinist! 🙂 Ik weet ook wat voor plaatsje hij vandaan kwam en een liefhebber is van motorracen al is hij niet meer de jongste.

Goedemorgen Netty. Welkom bij de Community!

Wat een mooi gebaar.:grinning:Vareo zal inderdaad het hoofdkantoor in Utrecht bedoelen. Als je de kaart daar heen stuurt + zoveel mogelijk info die je hebt over de betreffende machinist (eventueel ook een traject + vertrektijd en reisdatum) dan kunnen we zorgen dat de kaart bij de juiste persoon terecht komt :smile: ​​​​​​​.

Had per ongeluk 2x dezelfde tekst gedaan.Mijn excuus hier voor.

Goedeavond Denice,

Ik heb de desbetreffende machinist inmiddels via een bekende motorrijder gevonden en heb hem zelf de kaart persoonlijk kunnen geven en vond het leuk om hem nog weer eens te zien en hem nogmaals te bedanken voor zijn hulp.

Hoi Netty

Wat leuk dat het op die manier gelukt is en dankjewel voor het delen!

Reageer