Beste antwoord door Inge NS
Welkom op het forum dmace!
Zoals Hans ook al heeft aangegeven blijft er op elk station 1 vertrekstaat hangen met reisinformatie. Bij een storing zoals die van afgelopen week, kunnen reizigers hier op terugvallen. Tevens is het mogelijk om via onze NS Reisplanner Xtra app en mobiele website reisinformatie te raadplegen. Daarnaast mag je in een dergelijke situatie ook altijd een medewerker aanspreken voor reisinfo.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar past je vraag het beste thuis. Tevens heb ik de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel
Zoals Hans ook al heeft aangegeven blijft er op elk station 1 vertrekstaat hangen met reisinformatie. Bij een storing zoals die van afgelopen week, kunnen reizigers hier op terugvallen. Tevens is het mogelijk om via onze NS Reisplanner Xtra app en mobiele website reisinformatie te raadplegen. Daarnaast mag je in een dergelijke situatie ook altijd een medewerker aanspreken voor reisinfo.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar past je vraag het beste thuis. Tevens heb ik de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.