beantwoord

naast het vlees kebab nu ook choco kebab

• 5 september 2014
  • 2 reacties
  • 858 Bekeken

Op sommige stations kan je een broodje kebab halen. Het is dan van vlees meestal van kip of kalf. Maar op Facebook trof ik een zaak in Den Haag aan dat er geen vlees kebab geopend wordt, maar een choco kebab. Het lijkt mij heerlijk en zal een gretig aftrek kunnen worden voor s ochtends of s middags voor bij de thee of koffie. Mijn vraag is ook: is het een idee om op sommige stations een choco kebab zaken mee te beginnen? Hoog tijd voor iets nieuws!
icon

Beste antwoord door HansS 5 september 2014, 19:07

Dien eens een business plan in bij NS Stations. Op diverse stations (zoals bijv. Rotterdam Centraal) zijn/komen winkelruimtes leeg.
Bekijk origineel

2 reacties

Dien eens een business plan in bij NS Stations. Op diverse stations (zoals bijv. Rotterdam Centraal) zijn/komen winkelruimtes leeg.
Dag navel, ik moest het even googlen maar ik lees inderdaad dat het concept naar Nederland komt. Het lijkt mij een welkome uitbreiding van het bestaande winkelaanbod. Mocht het bedrijf interesse hebben om vestigingen te openen op het station dan kunnen ze inderdaad contact opnemen met NS Stations.

Reageer