beantwoord

Niet geholpen

• 1 december 2017
  • 11 reacties
  • 191 Bekeken

Is er wel eens een reiziger geweest ,die een los kaartje wilde kopen en de baliemedewerkster weigerde te helpen??
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 december 2017, 19:01

Een klacht mag je altijd indienen. Als je je onjuist bejegend voelt dan wil ik zelfs het advies geven om een klacht in te dienen. Je mag mij hiervoor een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Hopelijk ervaar je niet nogmaals een vergelijkbare situatie.
Bekijk origineel

11 reacties

@ Mark-Jan wel eens opbhet station Gouda geweest? Gewoon n kaartjesloket daar hoor
Klacht is idd ingediend,ik overweeg een koude douche nominatie in het tv programma radar.
Een klacht mag je altijd indienen. Als je je onjuist bejegend voelt dan wil ik zelfs het advies geven om een klacht in te dienen. Je mag mij hiervoor een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Hopelijk ervaar je niet nogmaals een vergelijkbare situatie.
Badge +3
Er zijn nog steeds stations met een NS Service- en verkooppunt of een OV-servicewinkel waar je aan de balie treinkaartjes kunt kopen. Haarlem heeft zo'n Service- en verkooppunt. Dat kwam eerder deze week voorbij toen er problemen waren met de poortjes.

Reputatie 7
Badge
balie medewerker?? de medewerkers van de kiosk verkopen toch helemaal geen treinkaartjes die moet je toch gewoon uit de automaat halen?

Wacht eens...dit is een heel slim punt inderdaad. Tegenwoordig worden er helemaal geen kaartjes meer verkocht aan de balie.
Is er wel eens een reiziger geweest ,die een los kaartje wilde kopen en de baliemedewerkster weigerde te helpen?? balie medewerker?? de medewerkers van de kiosk verkopen toch helemaal geen treinkaartjes die moet je toch gewoon uit de automaat halen?
Reputatie 7
@Jeepney onzin. Dit zijn incidenten. Het overgrote deel is absoluut niet zoals jij beschrijft.
Klinkt - helaas - als gedrag wat je van een NS medewerker verwacht.
Kleinzielig, gebrek aan empathie, gebrek aan zelfinzicht en zelfkritiek. De dame in kwestie past prima in de bedrijfscultuur.
Dit is zeker persoonlijk en echt gebeurd gisteravond.
Ik maakte n grapje tegen mijn man dat de vertraging nu ook ook doorliep tot in de kaartverkoop,het was nogal druk daar.Hierop weigerde Mw ons te helpen.
Tuurlijk de 2e partij is hier niet,maar privégesprekken afluisteren is sowieso not done!
Welkom op het NS Serviceforum, biekmans :)

Kan ik je ergens mee helpen? Gaat dit over een persoonlijke ervaring?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, maar we weten ook niet wat er gebeurd is en wat de aanleiding was, want we waren er niet bij. Het is altijd beter allebei de kanten van het verhaal te kennen.

Reageer