beantwoord

niet kunnen uitchecken wegens stroomstoring

• 12 October 2021
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Vorige week kon ik wegens een stroomstoring niet uitchecken op Amsterdam CS. Ik heb via de mijnns.nl een aanvraag voor restitutie op "vergeten uitcheck" gedaan en en het was afgewezen. Telefonisch contact gehad erover en werd geadviseerd op dat no reply mail te reageren en uitleggen dat het over een stroomstoring ging. Ik heb geen reactie gehad. Wat moet ik nog doen?

icon

Beste antwoord door Robert B 12 October 2021, 17:00

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

In dat geval wordt de claim handmatig behandeld, afwachten dus.

Reputatie 2

Hoi Alkisti en welkom op de Community! 

Het kan goed kloppen dat je nog geen reactie hebt gekregen. Een reactie op deze e-mail zal namelijk helaas niet bij oNS binnenkomen. Mijn excuses dat je verkeerd geïnformeerd bent! Ik wil je vragen om hiervoor opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice zodat we alsnog deze gemiste check uit voor je kunnen herstellen!

Badge +3

Als je een mail krijgt over een afwijzing kan je daar gewoon op reageren, zelfs als het van een noreply adres komt toch?

Reputatie 2

Dat geldt alleen voor de e-mails die worden verstuurd over de afhandeling voor Geld terug bij Vertraging. Wanneer je op andere e-mails reageert, komen deze helaas niet bij ons aan. Een uitzondering hiervan zijn e-mails die handmatig vanuit de klantenservice gestuurd worden. Hierop is het wel mogelijk om te reageren. 

Reageer