Door dit grapje van deze chauffeur moest ik met de taxi naar Lelystad station gebracht worden wat uiteindelijk 70 euro gekost heeft en dat ik een uur later thuis was dan gepland. Wat zijn mijn mogelijkheden, kan ik het geld verhalen op de NS, op het busbedrijf wat de NS ingezet of ben ik kort door de bocht flink genaaid?
Vriendelijke groeten,
Dennis
Beste antwoord door Hertog
Eigener beweging een taxi nemen zonder overleg met NS geeft doorgaans weinig kans op vergoeding van de kosten.
Doorgaans posteert NS toch enkele medewerkers op stations die aangedaan worden door trein-vervangende bussen, al is het maar om reizigers van advies te dienen of verder op weg te helpen.
Waren er op Almere Oostvaarders geen NS medewerkers aan wie u uw probleem kon voorleggen?
Zo nee, dan heeft elk station minimaal 1 service zuil. Door 1 druk op de knop krijgt u 24/7 verbinding met een servicemedewerker die u uit de brand had kunnen helpen en eventueel voor u een taxi had kunnen bestellen op rekening van NS.
Nu maar afwachten hoe de NS Klantenservice op uw bericht reageert.
Bekijk origineel
Doorgaans posteert NS toch enkele medewerkers op stations die aangedaan worden door trein-vervangende bussen, al is het maar om reizigers van advies te dienen of verder op weg te helpen.
Waren er op Almere Oostvaarders geen NS medewerkers aan wie u uw probleem kon voorleggen?
Zo nee, dan heeft elk station minimaal 1 service zuil. Door 1 druk op de knop krijgt u 24/7 verbinding met een servicemedewerker die u uit de brand had kunnen helpen en eventueel voor u een taxi had kunnen bestellen op rekening van NS.
Nu maar afwachten hoe de NS Klantenservice op uw bericht reageert.