beantwoord

Niets geleerd? De cross platform overstap in eindhoven

• 5 februari 2017
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

Gaat dit ooit nog een keer verbeterd worden? De overstap van de trein vanuit venlo op einhovem op de trein richting amsterdam weer zo'n irritante cross platform overstap. Als de wind verkeerd staat haalje die al niet, met als resultaat een half uur extra. Behoorlijk irritant. De paar euro compensatie die je krijgt bij een half uur vertraging is eigenlijk veel te mager in mijn optiek. Blijkbaar geeft deze te weinig incentive om te zorgen dat het niet structureel fout gaat met die idiote overstaptijden van 2 minuten. Dat kunnen jullie helemaal niet consequent waarmaken. Plan het dan ook niet in...
icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 februari 2017, 21:40

Ik zal niet zeggen dat de dienstregeling in Brabant onrealistisch is maar wel dat er op korte termijn niet veel zal veranderen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
De trein vanuit Venlo rijdt door naar Utrecht waardoor u niet meer in Eindhoven maar in Utrecht moet overstappen. In Eindhoven gaat de overstap naar Breda wel vaak mis en kunt u beter extra marge nemen bij een afspraak iod.
Ik bedoelde ook de overstap naar breda, mijn fout. Het is toch volstrekt idioot dat je extra marge moet nemen omdat men de realiteit niet wil zien? Dit gaat al jaren mis op eindhoven, bijv met de oude overstap richting maastricht. Even een half uur extra inplannen... Alsof iedereen alle tijd vd wereld heeft om op n station rond te hangen en niets te doen...
Als je daarna naar rotterdam moet hen je op breda nog zo'n idioot korte overstap. Dan ben je dus dubbel fckd. Uurtje extra inplannen dan maar? Slaat werkelijk nergens op. De ns moet echt stoppen met deze waanzin.
Reputatie 7
Badge +3
Er is op korte termijn weinig aan te doen, de dienstregeling is op veel plaatsen in Brabant onrealistisch en dat is met kleine lapmiddelen niet te verhelpen.
Ik zal niet zeggen dat de dienstregeling in Brabant onrealistisch is maar wel dat er op korte termijn niet veel zal veranderen.
Reputatie 3
Inderdaad, tot december zal er niks gebeuren. Vanaf de nieuwe dienstregeling zal het combineren verleden tijd zijn in Eindhoven, waardoor de trein minder vaak vertraging zal oplopen. Hopelijk zal de aansluiting richting Den Haag dan beter worden. Overigens, vanaf april zal u rechtstreeks kunnen reizen van Eindhoven naar Rotterdam. De overstap in Breda vervalt nu, die wordt nu vaak niet gehaald (al hoort men wel te wachten tot een vertraging van +5 minuten).
Reputatie 4
--De overstap in Breda vervalt nu, die wordt nu vaak niet gehaald (al hoort men wel te wachten tot een vertraging van +5 minuten)--

@Jan-Mark: ik heb je die uitspraak al vaker zien doen, maar waar baseer je die op?

Reageer