beantwoord

Nieuwe piano voor stationshal Hoofdstation Groningen

• 16 maart 2015
  • 9 reacties
  • 585 Bekeken

De piano die in de Groningse stationshal stond was een groot succes, maar is nu verhuisd naar Leeuwarden. Zie ook: http://www.hotzehofstra.nl/een-verse-piano050-voor-de-stationshal-wie-doet-mee/
Nu sparen we met wat Groningers voor een extra piano, zodat er één in Leeuwarden én in Groningen staat. Met wie kunnen we contact opnemen om de piano aan te bieden?
icon

Beste antwoord door bram 27 maart 2015, 01:05

*Dingdongdong*
De Stationspiano keert definitief terug in Groningen.
Zie ook het artikel uit DvhN van 26.03.2015 in de bijlage
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo Hotze, leuk initiatief! Ik heb nagevraagd met wie je het best contact kan opnemen, dat laat ik je hier weten zodra ik dat weet.
Dag Bart, we hebben nu alle kanalen benut en zo'n beetje de gehele directie van de NS aan de lijn gehad. Iedereen is enthousiast en we zouden vandaag 1200 bericht krijgen (zie ook tweets van NS regiodirecteur @inekevangent), maar nog niks gehoord. Wil het morgen een succes worden, dan kunnen we echt niet veel langer wachten. :S
We vinden het een onwijs sympathiek idee, maar moeten nog even naar de precieze invulling kijken. Onze PR collega's zijn op de hoogte!
Dank. We hebben net iemand aan de telefoon gehad.
*Dingdongdong*
De Stationspiano keert definitief terug in Groningen.
Zie ook het artikel uit DvhN van 26.03.2015 in de bijlage
We zagen het! Dank. Mooi dat er nu weer een piano komt, jammer dat deze in Groningen niet in de hal mag. Maar het is een begin, zullen we maar zeggen 🙂
De collega's met een loket direct naast de hal (nevenlijntjes) konden hun klanten niet meer verstaan dus wel begrijpelijk in dat geval. Het moet de normale werkzaamheden en bedrijvigheid niet in de weg komen te staan.
En op het perron zullen er meer mensen van kunnen genieten en wie weet komt er een zwoele midsummer night concert 🙂
Beste NS,

Staat er nog steeds een piano bij Groningen Centraal? In het kader van een vrijgezellenfeest wil ik aanstaande zaterdag de vrijgezel namelijk piano laten spelen.

Met vriendelijke groet, Erik
Hallo Erikie, wat een leuke actie! Er staat inderdaad nog een piano op station Groningen Centraal, dus ik wens jullie veel speelplezier 🙂

Reageer