beantwoord

NIeuwe strategie van NS bij vertraging: gewoon station overslaan

• 17 november 2014
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

De Intercity naar Rotterdam reed vanochtend in volle vaart station Meppel voorbij om 7:24. Geen enkel bericht van NS-zijde hierover.
icon

Beste antwoord door IskOV 17 november 2014, 10:42

Bizar. Volgens de website van OV-tijden is hij daar gewoon gestopt en vertrokken. . .
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Erg vervelend voor u.
Het is staand beleid dat NS /ProRail besluiten om stations over te slaan als dat verdere verstoring van de dienstregeling voorkomt.

Zie ook:
http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2013/11/26/beantwoording-kamervragen-van-de-leden-van-veldhoven-d66-dik-faber-cu-de-rouwe-cda-en-van-tongeren-gl-over-het-bericht-dat-ns-stations-overslaat-bij-vertraging.html

Als u hierdoor meer dan 30 minuten vertraging oploopt, komt u in aanmerking voor geld terug bij vertraging.

Hopelijk overkomt het u niet te vaak.

Een bericht met inhoudelijke verklaring is echter wel het minste wat de NS in zo'n geval kunnen doen.

Ik snap overigens niet goed wat het nut vanochtend was. Om 7h20 waren er geen bijzondere zaken aan de hand op dit traject.Misschien heeft de machinist zich vergist...
Reputatie 3
Badge
Bizar. Volgens de website van OV-tijden is hij daar gewoon gestopt en vertrokken. . .
Inderdaad apart. Ik was niet de enige op het perron die verbaasd keek toen de intercity voorbij kwam. Het kreeg vreemd vervolg: de volgende intercity waar ik mee reisde, strandde vervolgens bij Ermelo door dubbele breuk in de bovenleiding ... Niet de schuld van NS uiteraard, het personeel reageerde zeer adequaat op de potentieel risicolle situatie. Inmiddels maar weer terug naar het Noorden....

Reageer