beantwoord

ns app voorzieningen

• 13 maart 2014
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

Waarom richt de ns app station voorzieningen alleen op de standaard voorzieningen en niet op voorzieningen die betrekking hebben op een bepaalde doelgroep van reizigers? Ik heb dit voorstel al ingediend voor de komst van de laatste app versie.
icon

Beste antwoord door Meneer Rogier 13 maart 2014, 10:54

Beste Jmuntjewerf,

Deze vraag kun je het beste direct aan de ontwikkelaars van de NS Reisplanner Xtra zelf vragen. Dit kan via het kopje 'Service' in het menu van de planner. Hier staat de mogelijkheid om contact op te nemen met de ontwikkelaars.

Vul ook even de enquête in die je ook onder Service vindt, daar help je de ontwikkelaars ook mee verder.

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Op welke doelgroepen doelt u dan?
Bij stations die bijv. voorzien zijn van toiletten voor mindervaliden, zie ik dat (in Android versie 3.0.4) gewoon aangegeven.
En ik denk dat je mindervaliden bijv. ook als doelgroep zou kunnen betitelen.
Reputatie 1
Beste Jmuntjewerf,

Deze vraag kun je het beste direct aan de ontwikkelaars van de NS Reisplanner Xtra zelf vragen. Dit kan via het kopje 'Service' in het menu van de planner. Hier staat de mogelijkheid om contact op te nemen met de ontwikkelaars.

Vul ook even de enquête in die je ook onder Service vindt, daar help je de ontwikkelaars ook mee verder.

Succes!

Reageer