beantwoord

NS automaat op station Deventer Colmschate

• 25 april 2019
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Er staat alleen richting Enschede een ns automaat. Komt er aan de andere kant ook nog een automaat? Zou zeer handig zijn. Het betekent nu dat je minuten lang onderweg bent om je product aan de andere kant op te halen met de trap of met de lift wanneer je naar het Westen rijdt.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 april 2019, 19:09

Hallo Fenna2019 en welkom bij de NS Community.

Ik vermoed dat je bedoelt dat er alleen op het perron richting Enschede een NS kaartautomaat staat. Het aantal automaten op een station wordt onder meer vastgesteld op basis van het aantal reizigers wat gebruikt maakt van het station en het aantal transacties bij de automaat. Ik ga er vanuit dat er onvoldoende reizigers op dit station zijn om een extra automaat te verantwoorden.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik vermoed dat je bedoelt dat er alleen op het perron richting Enschede een NS kaartautomaat staat. Het aantal automaten op een station wordt onder meer vastgesteld op basis van het aantal reizigers wat gebruikt maakt van het station en het aantal transacties bij de automaat. Ik ga er vanuit dat er onvoldoende reizigers op dit station zijn om een extra automaat te verantwoorden.
Reputatie 5

En meer gemak telt niet bij het verantwoorden van extra automaten? 😉

Reageer