Mijn persoonlijk vind het NS bewaakt fietsstalling is slecht service,vooral in Schiedam Centrum Station!
Na stroom uitvallen dan pas weer in normaal positie,het gaat over de Inchecken en uitchecken machine.
Vervolgens niemand kunnen beantwoorden,inclusief info medewerkers.
Omdat komt door stroom uitvallen,totaal verbinding apparaat is defect,vandaar kunnen niet meer gebruiken van Info knop,waarop de in en uitchecken machine!
Mijn vraag aan u is: Waarom komen niemand voor de reizigers,om hun problemen op te lossen?
Waarom bij stroom uitvallen komen jullie NS medewerkers niet voor de NS zelf-service fietsstalling?
zie bovenstaande aangeven Station,belangerijke aandachtpunt is: Veiligheid en gemak voor de reizigers.S.V.P!
Beste antwoord door Danny NS
Hoi Fuyung en welkom bij de NS Community,
Begrijp ik het goed dat er geen assistentie was na het stroom was uitgevallen? Dat spijt mij om te horen, ik kan begrijpen dat de systemen de tijd nodig hebben nadat het stroom is uitgevallen.
Heb je hier lang gestaan?