beantwoord

NS bewaakt fietsstalling slecht service

• 14 februari 2020
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Mijn persoonlijk vind het NS bewaakt fietsstalling is slecht service,vooral in Schiedam Centrum Station!

Na stroom uitvallen dan pas weer in normaal positie,het gaat over de Inchecken en uitchecken machine.

Vervolgens niemand kunnen beantwoorden,inclusief info medewerkers.

Omdat komt door stroom uitvallen,totaal verbinding apparaat is defect,vandaar kunnen niet meer gebruiken van Info knop,waarop de in en uitchecken machine!

Mijn vraag aan u is: Waarom komen niemand voor de reizigers,om hun problemen op te lossen?

Waarom bij stroom uitvallen komen jullie NS medewerkers niet voor de NS zelf-service fietsstalling?

zie bovenstaande aangeven Station,belangerijke aandachtpunt is: Veiligheid en gemak voor de reizigers.S.V.P!

icon

Beste antwoord door Danny NS 14 februari 2020, 20:34

Hoi Fuyung en welkom bij de NS Community,

Begrijp ik het goed dat er geen assistentie was na het stroom was uitgevallen? Dat spijt mij om te horen, ik kan begrijpen dat de systemen de tijd nodig hebben nadat het stroom is uitgevallen.

Heb je hier lang gestaan?

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Fuyung en welkom bij de NS Community,

Begrijp ik het goed dat er geen assistentie was na het stroom was uitgevallen? Dat spijt mij om te horen, ik kan begrijpen dat de systemen de tijd nodig hebben nadat het stroom is uitgevallen.

Heb je hier lang gestaan?

Ja,lange rij reizigers en meer dan 5 minuten!

Reputatie 5

Als het zo kort is zal echt niemand daar wat aan gaan doen. Pas na 6 uur stroomstoring heb je recht op een of andere vergoeding. En blijkbaar was er dus iemand mee bezig, maar kan dan niet iedereen tegelijk worden geholpen, omdat het dan wat langer duurt om te resetten.

Dar zul je toch echt mee moeten leren leven hier in NL.

Reageer