beantwoord

NS bewaakte fietsenstalling hoe zit het nou?

• 28 mei 2015
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Goedenavond iedereen,

Ik heb een vraag over de bewaakte fietsenstalling (onbemenst) in Wormerveer. Sinds januari is/was vanwege de afschaffing van de chipknip de stalling tijdelijk gratis. In april zijn echter de oude betaalzuilen vervangen door de nieuwe versie die geschikt is voor betalen met de bankpas.
Nou heb ik echter daarna al verschillende problemen gehad met uit de fietsenstalling te komen (deels mijn eigen fout ) maar volgens jullie informatie moet er sinds de plaatsing van de nieuwe zuilen gewoon weer geld betaald worden. Zo heb ik de klantenservice een paar weken geleden gebeld die dit bevestigden.
Vandaag heb ik echter weer mijn fiets gestald en dit keer alles gedaan zoals het moest maar weer wordt er geen geld afgeschreven. Het enigste wat er komt te staan is doorgang vrij tot ziens. Ik heb dus op de infoknop op de zuil geklikt om aan een medewerker het nogmaals te vragen en die wist mij te vertellen dat sommige stations nog steeds gratis waren en het ook mogelijk is dat er achteraf alsnog het bedrag wordt afgeschreven.
Kan iemand mij nou duidelijkheid geven hoe het nou echt zit en vanaf wanneer het alsnog verandert als het niet gebeurt is?

Groet Wouter
icon

Beste antwoord door Thijs NS 29 mei 2015, 15:38

Goede vraag Wouterr, in principe is de stalling Wormerveer gewoon weer betaald. Je betaald gewoon met een pinpas neem ik aan, dan kan het dus niet nog achteraf in rekening worden gebracht. Ik vermoed dat het om een eenmalige meevaller ging.
Bekijk origineel

1 reactie

Goede vraag Wouterr, in principe is de stalling Wormerveer gewoon weer betaald. Je betaald gewoon met een pinpas neem ik aan, dan kan het dus niet nog achteraf in rekening worden gebracht. Ik vermoed dat het om een eenmalige meevaller ging.

Reageer