beantwoord

NS Fietsenstalling; betaling

• 19 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste NS, doordat ik zo enthousiast ben over de NS-app, heb ik geen OV-chipkaart meer.
Tot mijn grote verrassing zie ik nu dat ik alleen nog maar toegang heb tot de fietsenstalling met een chipkaart en niet meer met mijn bankpas. (Naarden-Bussum)
Kan NS ervoor zorgen dat de app ook toegang geeft tot de fietsenstalling?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 oktober 2017, 12:43

Goedemiddag BeaB en welkom op oNS Forum,

Leuk dat je zo enthousiast bent over onze NS App. Ik moet je helaas wel teleurstellen. Het is momenteel alleen mogelijk deze met je OV-chipkaart te openen en het openen met een bankpas gaat hoogst waarschijnlijk niet terugkomen. Wel wordt er momenteel gekeken om deze met een telefoon te openen. Ik kan er nog niets over kwijt, maar hier kan je alvast meer informatie daarover vinden. Misschien wordt dit wel een mooi alternatief voor dit probleem waar jij nu tegenaan loopt
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag BeaB en welkom op oNS Forum,

Leuk dat je zo enthousiast bent over onze NS App. Ik moet je helaas wel teleurstellen. Het is momenteel alleen mogelijk deze met je OV-chipkaart te openen en het openen met een bankpas gaat hoogst waarschijnlijk niet terugkomen. Wel wordt er momenteel gekeken om deze met een telefoon te openen. Ik kan er nog niets over kwijt, maar hier kan je alvast meer informatie daarover vinden. Misschien wordt dit wel een mooi alternatief voor dit probleem waar jij nu tegenaan loopt

Reageer