beantwoord

ns fietsenstalling + corona + ns flex

• 16 maart 2020
  • 1 reactie
  • 532 Bekeken

Hi,

Wegens corona werken we bij ons op tijd al enige tijd vanuit huis als voorzorg, en heb zelf inmiddels m’n ns flex abbonement teruggeschoefd naar een van de goedkopere opties omdat ik er dus nu niet meer mee reis.

Net schoot me echter te binnen dat ik een stationsfiets op station deventer heb gestald in de gratis bewaakte ondergrondse stalling, maar die stalling heeft een limiet van een X aantal dagen. (net al geprobeert het online terug te vinden ergens welke voorwaarden voor die locatie gelden, maar die niet zo 1-2-3 kunnen vinden, had in m’n hoofd een maand maar online word in het algemeen over 14-21 dagen gesproken)

Zover ik me kan herinneren heb ik hem vrijdag 6 maart tegen het einde van de middag daar zoals gebruikelijk weer gestald zoals ik normaal gesproken altijd doe, maar dat is door de huidige omstandigheden natuurlijk al een tijdje geleden.

Graag zou ik wat (officieel) advies willen over wat ik nu het beste kan doen:

kan ik coulance verwachten van de beherende partij dat het word gedoogd zolang corona ronddwaalt?

moet ik zelf buiten mn ns flex abbonement afreizen naar die stalling om de fiets voor een seconde buiten de deur te houden om de stallingsduur te “resetten” om zo toch aan de voorwaarden te voldoen?

kan een officiele reactie hierop dienen als een “get out of jail free card” als de fiets toch naar een depot lijkt te zijn gebracht terwijl hierop iets anders is geantwoord?

zal ik een collega moeten inschakelen die dichter in de buurt woont om de fiets namens mij elders (bijv. bij diegene thuis of in de stalling van het kantoor) te plaatsen?

Bij voorbaad alvast bedankt voor uw antwoord 🙂

(ps, m’n ns flex abbonement kan pas per de 15 van de volgende maand weer worden aangepast, dus ik kan er zelf niet even zomaar heen zonder extra kosten te draaien, ookal heb ik die week ervoor helemaal niet gereisd*)

icon

Beste antwoord door Momo 16 maart 2020, 16:04

Wat betreft het stallen. daar is een Comminuty moderator over bezig om hier informatie over te krijgen. Hou deze community en onderstaand  topic in de gaten voor meer info wanneer er antwoord over komt.  

https://community.ns.nl/abonnementen-2/maximale-stallingsduur-corona-64231

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Wat betreft het stallen. daar is een Comminuty moderator over bezig om hier informatie over te krijgen. Hou deze community en onderstaand  topic in de gaten voor meer info wanneer er antwoord over komt.  

https://community.ns.nl/abonnementen-2/maximale-stallingsduur-corona-64231

Reageer