beantwoord

NS Loketten Utrecht CS

• 25 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

Vroeger kon ik op Centraal ook naar het NS loket gaan, dat was toen midden in de stationshal. Sinds de verbouwing op Centraal weet ik niet meer waar het NS loket zich bevindt. Op Amsterdam CS en Schiphol zijn wel NS loketten. Ik zit mij af te vragen waar dat op Utrecht Centraal is, en zo niet is mijn vraag of NS loketten wel ├╝berhaupt terug komen of niet?
icon

Beste antwoord door OV-Reiziger 26 oktober 2017, 01:59

Op Utrecht Centraal zijn de loketten terug gekomen, deze heten tegenwoordig de OV-servicewinkel en zijn gecombineerd met een U-OV verkooppunt. Deze zitten, als je het station uitloopt, aan de Centrumzijde aan de rechterkant op de hoek waar vroeger de uitgang naar het busstation was en de Jaarbeurszijde aan de linkerkant buiten de poortjes.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Op Utrecht Centraal zijn de loketten terug gekomen, deze heten tegenwoordig de OV-servicewinkel en zijn gecombineerd met een U-OV verkooppunt. Deze zitten, als je het station uitloopt, aan de Centrumzijde aan de rechterkant op de hoek waar vroeger de uitgang naar het busstation was en de Jaarbeurszijde aan de linkerkant buiten de poortjes.

Reageer