beantwoord

ns.nl/geleidelijnen: hoe moet ik weten of de beschrijving klopt?

• 15 april 2018
  • 65 reacties
  • 1384 Bekeken

Toon eerste bericht

65 reacties

Dat weet ik niet, maar ik zal volgende week donderdag een reminder sturen als het nog niet is gebeurd.
Het blijkt dat het gedeelte op onze website waar de geleidelijnen staan, nog in een niet-responsive omgeving staan, en daarom biedt het geen goede gebruikerservaring voor bezoekers van de website. Dat is natuurlijk erg jammer, en men gaat dit gelukkig ook veranderen.
Ik snap de link niet tussen het niet bijwerken van de website en de migratie naar responsive van de pagina. De pagina is er nu en toont nu foutieve informatie, dan kan dat tich aangepast worden?

Verder hoop ik dat jullie wel rekening houden met de doelgroep. De meeste blinden en slechtzienden zijn niet blij met fancy responsive sites. Die doen het vaak niet goed op braille. Lezers of met voorleessoftware.
Deze doelgroep wil juist een zo simpel mogelijke site met se juiste informatie.
De disclaimer staat er nog niet, zie ik. Ik heb zojuist gevraagd wat de status van het verzoek is.

Verder zal ik de feedback van Marv terugkoppelen. Ik ben het met je eens wat betreft de doelgroep.
Reputatie 6
De vorige keer kon die disclaimer (met de nodige druk) in drie weken worden geplaatst...
Reputatie 6
De achterliggende afdeling is na hun winterslaap ongetwijfeld met vervroegde zomervakantie gegaan. Goede informatie verstrekken aan je klanten is dan ook zo 2010. Mijn vertrouwen is tot een nieuw dieptepunt gedaald.

Aangezien ik dan toch moet wachten totdat iemand bij NS wakker wordt... *start een kampvuurtje in dit topic*

Iemand trek in marshmallows?
De achterliggende afdeling is na hun winterslaap ongetwijfeld met vervroegde zomervakantie gegaan. Goede informatie verstrekken aan je klanten is dan ook zo 2010. Mijn vertrouwen is tot een nieuw dieptepunt gedaald.

Aangezien ik dan toch moet wachten totdat iemand bij NS wakker wordt... *start een kampvuurtje in dit topic*

Iemand trek in marshmallows?

Alleen als ik de marsmallow op de tast mag en kan vinden. 😎
Ik ben al een puntje aan het slijpen aan een witte stok met rode bandjes. Ik geloof dat het cynisme op dit forum langzamerhand steeds erger wordt. Zal wel te maken hebben met allerlei topics waar maar geen antwoord op komt.
Ja het is nu vakantie...
Ik ben al een puntje aan het slijpen aan een witte stok met rode bandjes. Ik geloof dat het cynisme op dit forum langzamerhand steeds erger wordt. Zal wel te maken hebben met allerlei topics waar maar geen antwoord op komt.
Dat is waarschijnlijk niet het enige probleem. Denk dat de oorzaak wat dieper ligt...🔬
Reputatie 6
Gaan we dan maar met z'n allen blindelings marshmallows boven een vuurtje houden? 😉 #donttrythisathome
Ik hoop deze week nog te spreken met een collega die over dit onderwerp gaat. Hij kan mij meer vertellen. Ik zorg dat ik deze week met een update hierover kom.
Reputatie 6
Spannend!
Reputatie 6
Deze week loopt nog tot en met morgen... De gemiddelde werkweek is al voorbij...
Reputatie 6
En het is nu maandag. Waar is de terugkoppeling, Sivan?
Vakantietijd....😑
Reputatie 6
Ik wacht nog even tot en met vrijdag, en ga dan denk ik een klacht indienen bij het OV Loket.

Eerder dit jaar hebben we al het fiasco gezien met gtbv van OV Chip Plus, nu de routebeschrijvingen.
Sivan is nu afwezig blijkbaar dus ook deze week zal een reactie uitblijven.

Lekker gecommuniceerd weer allemaal....
Ik kom hier morgen even op terug, VIRM. Ik zoek even uit hoe het hiermee staat.
Ik kom hier morgen even op terug, VIRM. Ik zoek even uit hoe het hiermee staat.

Hoi Iris,
Het is nu weekend en veel mensen zijn op vakantie. 😳
Bij NS zijn altijd mensen aan het werk, Nooduitgang. Wrijf het er maar in ;)

VIRM, ik begrijp van Erryt dat hij er uiterlijk woensdag op terugkomt via een privébericht.
Bij NS zijn altijd mensen aan het werk, Nooduitgang. Wrijf het er maar in ;)

VIRM, ik begrijp van Erryt dat hij er uiterlijk woensdag op terugkomt via een privébericht.

Ik zou het waarderen als er gewoon een reactie in dit topic komt.

Of natuurlijk dat de website gewoon aangepast wordt.
Mee eens, het kan toch gewoon hier geplaatst worden voor mensen die dat ook volgen (zoals ik bv en andere meelezers)
Ik kan alleen een terugkoppeling geven dat ik een privébericht heb verstuurd naar VIRM. Ik hoop hiermee dichter tot een oplossing te komen. Ik snap dat jullie graag op de hoogte worden gehouden wat voor veranderingen er plaatsvinden, maar helaas is er deze week ook niets gebeurd wat ik hier kan vermelden. Ik doe echt mijn best voor VIRM en ook natuurlijk voor alle visueel beperkte reizigers.
Reputatie 6
@Errit: als er ook deze week geen update is, wat gaat er dan gruwelijk mis binnen de organisatie?
Reputatie 6
Ik heb net even gekeken op de eerste pagina, en ik zie bij mijn eerste dat het post al drie maanden geleden is. Het aantal inhoudelijke reacties van de kant van NS is in drie maanden tijd op nul blijven hangen.

Eerst de gtbv-regeling voor OV Chip Plus waarbij het voroal niet de bedoeling was dat de klantenservice ook wist dat die bestond, en nu niet aangeven dat beschrijvingen op de website achterhaald zijn. Dit verdient geen schoonheidsprijs NS.

Reageer