Echter wanneer twee personen met (bijvoorbeeld) een Traject-Vrij abonnement na elkaar door het poortje gaan, dan laat het scherm geen verschil zien tussen beide personen. Het scherm geeft iets aan als 'Traject Vrij uitgecheckt' Het scherm gaat tussentijds niet even op zwart. Er is wel een piep, maar die is niet altijd goed hoorbaar op een druk station.
Misschien is het een goed idee om iets op het scherm te laten zien waardoor het ook zonder de piep duidelijk is dat de tweede kaart geaccepteerd is? Een keer knipperen tegelijk et de piep zou al fantastisch zijn.
Beste antwoord door Stijn NS
Ah, duidelijk. Ik denk dat ik andere meldingen hiervan dan een beetje gemist heb tot nu toe, het kwam me zo snel in ieder geval niet bekend voor. Als ik het goed begrijp is het dus voornamelijk een schoonheidsfoutje, niet iets wat echt problemen oplevert in de functionaliteit. Uiteraard is dat alsnog iets wat verbeterd zou kunnen worden, maar waarschijnlijk heeft het lagere prioriteit dan andere problemen. Ik zal het in ieder geval even doorgeven, mocht ik een terugkoppeling krijgen dan zal ik dat uiteraard hier laten weten!
Bekijk origineel