beantwoord

NS poort met QR scanner Haarlem

• 5 november 2019
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hallo, ik reis wekelijks vanuit Haarlem  met NS Int IC trein en moet gebruik maken van de NS poort met QR reader om stations  binnen te kunnen. Deze poorten werken niet goed, geheel niet en zijn erg draag! Vanochtend 5 nov werkte de QR scanner bij Kennemerplein kant geheel niet! Heel vervelend als je toch haast hebt! Kunnen jullie deze porten checken & fixen! Alvast hartelijk bedankt! 

icon

Beste antwoord door Laura NS 5 november 2019, 20:44

Hoi MikaK! Welkom op onze NS Community. Erg vervelend, inderdaad. Zeker als je haast hebt! Je wil je trein dan niet zien vertrekken omdat je code niet werkt. Mag ik vragen wat er precies gebeurt? Krijg je een foutmelding/kruis of doet hij helemaal niks? En is dat bij alle poortjes? 

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi MikaK! Welkom op onze NS Community. Erg vervelend, inderdaad. Zeker als je haast hebt! Je wil je trein dan niet zien vertrekken omdat je code niet werkt. Mag ik vragen wat er precies gebeurt? Krijg je een foutmelding/kruis of doet hij helemaal niks? En is dat bij alle poortjes? 

Dag Laura, de QR scanner poortje aan de noord kant (west entree) deed gewoon niet, geen foutmelding of dergelijke. Ik  heb uiteindelijk aan de oost entree binnen gegaan want daar deed het poortje wel.

Eerder heb ik vaker problemen gehad bij de QR scanner poortjes bij de hoofdingang (oost entree aan de kant van centrum). Ook daar deden de poorten niet.

Ik zie dat alle poortjes zojuist nog zijn gebruikt met een barcode, weet jij nog welk poortje het precies was?

Reageer