ns poortje defect

• 6 juni 2019
  • 15 reacties
  • 373 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
Het poortje op Almere Parkwijk maakt vaak met in/checken een oorverdovend geluid. Dit is nu zeker 2 maanden zo. Het is de zijde voor richting Lelystad, Zwolle, Groningen.

15 reacties

Hi Rfj. Welkom bij de Community.

Vervelend dat het poortje zo'n lawaai maakt. Er staat aan die zijde meer dan 1 poortje, kortom ik heb het nummer van het betreffende poortje nodig om gericht een melding te kunnen maken. Het nummer van het poortje staat onder het kruis/pijl icoontje.

Reputatie 4
Over dit poortje is vaker geklaagd...ik weet niet of je een zoekfunctie hebt maar als je parkwijk intypt komt ie vast zo boven drijven.....
Badge
Over dit poortje is vaker geklaagd...ik weet niet of je een zoekfunctie hebt maar als je parkwijk intypt komt ie vast zo boven drijven.....
Op deze locatie hebben de poortjes erg veel last van vandalisme, dat is de voornamelijke reden dat er hier geregeld problemen zijn met de poortjes.
Reputatie 4
bah, vervelend. Hoop dat de politie/camera s hier iets mee kunnen
Hoi Denice, het betreft poortje 4.4.

Zou je een terug koppeling kunnen plaatsen als er iets aan gedaan is?
Hoi Rfj,

Ik heb het voor je doorgezet, ik krijg zelf helaas ook geen terugkoppeling, gelukkig weet ik uit ervaring dat dergelijke meldingen snel worden opgepakt 🙂.
Reputatie 4
Vandaag ‘pakte’ hij de geprinte kaartjes niet. Heb de zuil moeten gebruiken om er door te komen.
Ook dit gaat om poort 4.4 Sim70?
Badge
Sim70, als ik het goed heb zijn er meer poortjes om in te checken voor perron 2 op Almere Parkwijk, je kunt aan de kant waar er meerdere poortjes zitten inchecken maar aan de andere kant van de busbaan heb je ook nog poortjes waar je eventueel kunt inchecken en aan die zijde kun je zowel aan de kant van perron 1 als 2 inchecken omdat je daar beide perrons kunt bereiken ongeacht welke kant je de poortjes door gaat.

Maar het is en blijft wel een probleem daar op Almere Parkwijk met de poortjes, gelukkig weet je ook de mogelijkheid van de SOS paal.
Het ging een tijdje goed. Maar het zelfde poortje maakt weer ongelooflijk veel herrie met uitchecken!
Reputatie 4
Ik zal volgende keer op het nummer letten maar ik bedoel het enkele poortje, degene die het dichtst bij de Albert Heijn zit.
Reputatie 4
Poortje 2.1 lees ik in een eerder forum, ik herken m van de foto
Ik heb er een melding van gemaakt. Bedankt voor het signaal.
Het gaat om 4.4
Bedankt Rfj! Ik heb hem opnieuw doorgezet, dus er wordt snel weer even naar gekeken.

Reageer