beantwoord

NS service balie openingstijden pasen

• 4 april 2015
  • 5 reacties
  • 810 Bekeken

Kan ik morgen middag (zondag en pasen) met contant geld een treinkaart kopen bij de service balie? Betreft centraal station Arnhem
icon

Beste antwoord door Loes 4 april 2015, 17:17

De normale openingstijden gelden voor de servicebalies. Ze zijn morgen (zondag) gewoon open tussen 07.45-22.00 uur.
Bekijk origineel

5 reacties

De normale openingstijden gelden voor de servicebalies. Ze zijn morgen (zondag) gewoon open tussen 07.45-22.00 uur.
Ik wil mijn Hema ticket verzilveren maar de code wordt als ongeldig gezien. Klantenservice is gesloten en via de virtuele medewerker kom ik ook niet verder. Met het ticket moet morgen worden gereisd naar Schiphol. Wie kan mij nu helpen?
Reputatie 1
Badge
Beste Yolanthe
Dit punt is al .....x hier gemeld: het moet wat anders als HEMA eerst zegt. EERST via hema.nl een coupon aanvragen voor de K+G, daarbij komt een NIEUWE code waarmee je dan, als datum+reisweg gekend is, via NS-eshop het treinticket aanvragen en dan afdrukken. Succes ermee (ik geef ook maar enkel door wat ik hier lees).
verder: het is nooit verstandig een geheel andere vraag aan te haken in een forum-maak beter een nieuw topic aan.
Kleine correctie/aanvulling. De eerste code moet niet bij de hema worden ingewisseld maar op www.ns.nl/hema
Badge
Ik wil mijn Hema ticket verzilveren maar de code wordt als ongeldig gezien. Klantenservice is gesloten en via de virtuele medewerker kom ik ook niet verder. Met het ticket moet morgen worden gereisd naar Schiphol. Wie kan mij nu helpen?

Is het nog gelukt met het verzilveren van een HEMA dagkaart?

Reageer