NS service en verkooppunt Delft is verdwenen

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 1
Dit is niet verdwenen. Het nieuwe station heeft geen servicebalie en die heeft het ook niet gehad. Het oude station had die wel, maar dat is gesloten.
Reputatie 1
De vraag is ook of Delft met slechts 20 treinen per uur wel groot genoeg is voor een service balie??
greta van Deflt schreef:

Ik heb helaas vandaag, 28-2-2015, moeten constateren dat op het, overigens wel mooie station Delft, het NSservice en verkooppunt is verdwenen. Voor mij betekent dit dat ik hier mijn anonieme OVkaart niet meer contact (met papiergeld) op kan laden.
Voor mij is opladen met de bankpas geen optie, dan is namelijk de kaart niet meer anoniem.

Dank voor de reacties. Mooi om te lezen wat zo'n medeling aan uitgesproken veronderstellingen en opmerkingen losmaakt. Ik doe er het mijne mee.
Richting NS merk ik op dat op hun website de informatie over de aanwezige voorzieningen op de stations, nog steeds niet is aangepast. Op Station Delft is, volgens de informatie over de stations, nog steeds een NS-service-en verkooppunt.
In dit topic geeft NS aan dat ze de informatie pas gaan updaten als het stationsgebied helemaal klaar is. Dat gaat dus nog een paar jaar duren.
Reputatie 7
Badge +2
Maar op http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/stationsvoorzieningen/stations/d-e/delft staat onderaan onder het kopje Verbouwing op station Delft wel vermeld : "In de nieuwe stationshal komen acht winkels en een Tickets & Service."
Die winkels zijn er al.

Ik heb wel een keer toen ik in de eerste week even snel door de stationshal liep, zo'n kleine informatiebalie gezien, maar heb er niet opgelet of daar ook tickets te koop zijn. Normaal gesproken kom ik niet eens in de stationshal omdat ik gelijk van de fietsenstalling de trap naar het perron beneden neem.
Ik weet ook niet of die informatiebalie permanent daar is, zag eruit als iets wat zo weg te halen is.
Aan het uitblijven van een reactie na twee weken te zien heeft NS ook geen idee waar de Tickets&Servicebalie gebleven is. Misschien gaan ze die ook pas openen als alles helemaal af is.

Reageer