beantwoord

Ns Zonetaxi onbekend in Rotterdam!!/

• 29 maart 2017
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Aan gekomen in Rotterdam CS wilde ik de weg vragen naar de standplaats van NS zonetaxi. De service medewerkers die in het station rond liepen wisten nergens van. Hierna naar de centrale informatie service balie gegaan. Ook zij wisten niet, dat er in Rotterdam een NS zonetaxi was laat staan waar deze buiten het station te vinden was.
Ik had van te voren een NS zone taxi gereserveerd en de reservering was akkoord ( op de bevestiging stond wel een adres maar deze was later moeilijk te vinden omdat op de aangewezen plek auto's waren geparkeerd)
Hoe is dit mogelijk??

Met vriendelijke groet,
Somme
icon

Beste antwoord door Denice NS 29 maart 2017, 12:46

Hi Somme. Welkom op het Serviceforum!

Ik kan me goed voorstellen dat je raar opkijkt wanneer stationspersoneel niet op de hoogte is van de voorzieningen die op het station zijn, waaronder de Zonetaxi. Ik ga dit signaal dan ook doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling.

Je kan op de site per station zien welke stationsvoorzieningen er zijn. Zo kan je hier zien welke je kan vinden op Rotterdam. Als je op 'NS Zonetaxi' klikt dan zie je waar de NS Zonetaxi's staan. Mocht je niet precies weten waar dat zit kan je natuurlijk altijd het adres even opzoeken in Google Maps. Maar we verwachten, net als jij, natuurlijk dat het stationspersoneel op de hoogte is van waar de Zonetaxi's staan.

Heb je uiteindelijk de locatie wel kunnen vinden en je taxirit kunnen maken?
Bekijk origineel

4 reacties

Hi Somme. Welkom op het Serviceforum!

Ik kan me goed voorstellen dat je raar opkijkt wanneer stationspersoneel niet op de hoogte is van de voorzieningen die op het station zijn, waaronder de Zonetaxi. Ik ga dit signaal dan ook doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling.

Je kan op de site per station zien welke stationsvoorzieningen er zijn. Zo kan je hier zien welke je kan vinden op Rotterdam. Als je op 'NS Zonetaxi' klikt dan zie je waar de NS Zonetaxi's staan. Mocht je niet precies weten waar dat zit kan je natuurlijk altijd het adres even opzoeken in Google Maps. Maar we verwachten, net als jij, natuurlijk dat het stationspersoneel op de hoogte is van waar de Zonetaxi's staan.

Heb je uiteindelijk de locatie wel kunnen vinden en je taxirit kunnen maken?
Aan bovenstaande informatie heb je weinig als op de aangewezen plek auto's zijn geparkeerd en de NS Zone Taxi zich daar dus niet bevind.
Reputatie 6
Badge
Zit de Zonetaxi niet bij de Blijdorpzijde ingang, richting Noord? Daar zit namelijk ook K+R.
Uiteindelijk heb ik de locatie kunnen vinden (K+R Delftseplein bij 56, dit is in de buurt van de hoofdingang bij de parkeer garage van Nationale Nederlanden) en de rit kunnen maken.
Ook de normale taxi standplaats daar tegenover, ontkende het bestaan van NS Zonetaxi (waarschijnlijk eigen belang.

Reageer