Nummers bij de rijen fietsen achterzijde Station Rotterdam

• 30 mei 2015
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Ik melde bij het NS werkplaats achterzijde station Rotterdam dat er zoveel rijen fietsen staan dat mensen niet weer weten waar ze hun fiets geplaatst hebbe, als je in de haast vertrekt. Was mijn ervaring ook. Men accepteerde mijn suggestie rijnummers in de tegels aan te brengen. Na een week waren de 21 rijen genummerd! Er gaat dus soms ook iets goed met NS, als je zelf maar actie onderneemt.
Adriaan Visser

3 reacties

Ik melde bij het NS werkplaats achterzijde station Rotterdam dat er zoveel rijen fietsen staan dat mensen niet weer weten waar ze hun fiets geplaatst hebbe, als je in de haast vertrekt. Was mijn ervaring ook. Men accepteerde mijn suggestie rijnummers in de tegels aan te brengen. Na een week waren de 21 rijen genummerd! Er gaat dus soms ook iets goed met NS, als je zelf maar actie onderneemt.
Adriaan Visser

Top! Zo simpel, goedkoop en geniaal tegelijkertijd.:)
Hallo Adriaan,

Leuk dat je dit met ons deelt op het NS Serviceforum! Was ook een goede suggestie van je natuurlijk 🙂
Bedankt hiervoor!

Groet,
Stephan
Wil even toevoegen aan dit verhaal dat er in deze fietsenstalling regelmatig vandalisme plaatsvind aan de fietsen door scholieren die op de bus wachten...

Reageer