beantwoord

Omroepberichten Den Bosch Oost

• 26 mei 2014
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Soms maak ik het mee dat ik op de trein van Den Bosch-Oost naar Nijmegen sta te wachten en deze een flinke vertraging heeft (30 minuten). Dit wordt wel omgeroepen, maar net voordat de trein hoort te vertrekken. Nu gaat er dezelfde tijd ook de stoptrein richting Den Bosch CS. Bij een vertraging door uitval van de stoptrein is het sneller om dan via Den Bosch CS naar Nijmegen te reizen. Echter omdat deze treinen zo goed als gelijk vertrekken, red je het niet om de trein naar Den Bosch CS te nemen als de omroep heel laat is.
Kan de melding dat de stoptrein naar Nijmegen niet rijdt eerder gedaan worden, zodat je nog om kan reizen (maar wel sneller op bestemming bent)?
icon

Beste antwoord door Robby NS 27 mei 2014, 10:12

Beste Linda79, ik kan me voorstellen dat deze late omroep enigszins verwarrend is. Het kan heel goed zijn dat deze omroep pas zo laat wordt gedaan omdat de vertraging eerder nog niet bekend was bij het personeel op station Den Bosch. Waarschijnlijk kan hier dus niet veel aan veranderd worden. Het is ook altijd raadzaam om de reisplanner app te downloaden en daar het actuele reisadvies in de gaten te houden. Vriendelijke groet, Robby
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Linda79, ik kan me voorstellen dat deze late omroep enigszins verwarrend is. Het kan heel goed zijn dat deze omroep pas zo laat wordt gedaan omdat de vertraging eerder nog niet bekend was bij het personeel op station Den Bosch. Waarschijnlijk kan hier dus niet veel aan veranderd worden. Het is ook altijd raadzaam om de reisplanner app te downloaden en daar het actuele reisadvies in de gaten te houden. Vriendelijke groet, Robby

Reageer