beantwoord

Omroepfrequentie station Castellum

• 3 april 2014
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Hallo!

Ik woon langs station Castellum én ben door de omroepfrequentie een beetje huiverig om met dit mooie weer in mijn tuin te zitten. op het moment zijn er werkzaamheden ergens in Brabant (lees: uur met de trein vanaf dit station) en daardoor rijden er geen sprinters die kant op. Echter wordt er praktisch elke 5! minuten iets omgeroepen. Ik kan nu na ik weet niet hoeveel keer dromen dat er geen sprinters verder rijden dan A en dan vanaf B weer. Is het mogelijk dat dit iets minder vaak omgeroepen wordt? Zeker als er van de zomer grote werkzaamheden zijn op Utrecht Centraal, dan wil je toch wel een beetje rustig in je tuintje kunnen bivakkeren!

En ja, ik heb zelf gekozen om langs het spoor te wonen. Normaal wordt er alleen niet zo buitensporig veel omgeroepen!
icon

Beste antwoord door Bart NS 4 april 2014, 10:22

Hoi Janneke,

Welkom op het Serviceforum. Ik kan me voorstellen dat het weleens vermoeiend kan zijn om vanuit je tuin constant de omroepberichten te horen. Inderdaad zijn er momenteel werkzaamheden bij Den Bosch, dus dat heb je goed gehoord. Tijdens dit soort werkzaamheden is het belangrijk dat de reizigers goed geïnformeerd blijven, omdat de reisinformatie verschilt van de normale dienstregeling. Dat is de reden dat er vaker wordt omgeroepen dan normaal gesproken. Ik raad je aan je klacht over deze omroepfrequentie ook nog even aan ProRail door te geven.

Groet, Bart
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Janneke,
Welkom op het Serviceforum. Ik kan me voorstellen dat het weleens vermoeiend kan zijn om vanuit je tuin constant de omroepberichten te horen. Inderdaad zijn er momenteel werkzaamheden bij Den Bosch, dus dat heb je goed gehoord. Tijdens dit soort werkzaamheden is het belangrijk dat de reizigers goed geïnformeerd blijven, omdat de reisinformatie verschilt van de normale dienstregeling. Dat is de reden dat er vaker wordt omgeroepen dan normaal gesproken. Ik raad je aan je klacht over deze omroepfrequentie ook nog even aan ProRail door te geven.
Groet, Bart

Reageer