beantwoord

Omroepinstallatie Utrecht CS spoor 5 en 7

• 19 januari 2017
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Blij met het nieuwe Station Utrecht CS. Men lijkt alleen te zijn vergeten om op de perrons van spoor 5 en 7 een werkende omroepinstallatie aan te leggen. Heel vervelend als je de reisinformatie die jouw reis betreft niet kunt horen.
Is hier iets aan te doen? Zijn er meer mensen die dit als knelpunt ervaren?
icon

Beste antwoord door Wouter NS 31 januari 2017, 18:08

De omroepinstallatie is voor je nagekeken. Op de locatie die je aangeeft, is wel een omroepinstallatie. Er zijn bij ons geen problemen bekend en er zijn verder geen storingsmeldingen. Het is natuurlijk mogelijk dat deze omroep een korte storing heeft gehad.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Koos Koets en welkom op ons Serviceforum.

Vervelend dat je geen reisinformatie hoort bij spoor 5 en 7.

Ik heb je vraag uitgezet bij de stationsbeheerder van Utrecht Centraal. Zodra ik een antwoord voor je op, hoor je weer van me.
Ik heb inmiddels een tussentijdse terugkoppeling gehad. Ze zijn het nog voor je aan het uitzoeken. Zodra ik meer weet, hoor je weer van me.
De omroepinstallatie is voor je nagekeken. Op de locatie die je aangeeft, is wel een omroepinstallatie. Er zijn bij ons geen problemen bekend en er zijn verder geen storingsmeldingen. Het is natuurlijk mogelijk dat deze omroep een korte storing heeft gehad.

Reageer