Net na 19:30 stond ik op de roltrap dat glooiend is naar perron 1 en 2. Achter mij stond er een vader en met zijn zoontje met koffers en al kennelijk haastend de roltrap afrennen om hun trein van 19:33 u te proberen te halen. De man raakte kennelijk geïrriteerd en hij kneep in mijn kont dat ik opzij moest gaan. Toen dacht ik stiekem meteen al maar hopend dat ze de trein niet kunnen halen.
En idd de intercity van 19:33 u van Schiphol naar Leeuwarden hebben ze niet gehaald. Toen ze weer terug naar boven gingen had ik al stiekem een beetje in mijn vuistje gelacht. De manier waarop de man mij handelden is natuurlijk wel verkeerd. Volgens mij heeft de man verkeerde mentaliteit en hij hieldt ook geen rekening mee met anderen.
Ik ken die man en zijn zoontje totaal niet. Ik heb zoiets van: zijn probleem dan straft God onmiddellijk. Die Man sprak Engels Tegen mij. Maar hoogst waarschijnlijk gaat het toch om een Nederlandse man.
Beste antwoord door Sumber Alam
De marechaussee was op dit station niet te vinden. Vroeger stond er duidelijk met blauwe letters maar waar het nu is gebleven weet ik verder niet. Maar ik was al blij dat hem niet gelukt was dat hij zijn trein niet heeft kunnen halen. Dat loopt met een sisser af!
Bekijk origineel