beantwoord

Onbeleefde man sloeg op station Schiphol op mijn kont

• 20 april 2015
  • 8 reacties
  • 451 Bekeken

Ik nam vanuit Schiphol de trein terug naar Weesp - Almere Oostvaardersplassen. De trein vertrok op maandag 20 april 2015 om 19:41 u uit Schiphol. Ik had nog 10 minuten de tijd om de Sprinter te halen.

Net na 19:30 stond ik op de roltrap dat glooiend is naar perron 1 en 2. Achter mij stond er een vader en met zijn zoontje met koffers en al kennelijk haastend de roltrap afrennen om hun trein van 19:33 u te proberen te halen. De man raakte kennelijk geïrriteerd en hij kneep in mijn kont dat ik opzij moest gaan. Toen dacht ik stiekem meteen al maar hopend dat ze de trein niet kunnen halen.

En idd de intercity van 19:33 u van Schiphol naar Leeuwarden hebben ze niet gehaald. Toen ze weer terug naar boven gingen had ik al stiekem een beetje in mijn vuistje gelacht. De manier waarop de man mij handelden is natuurlijk wel verkeerd. Volgens mij heeft de man verkeerde mentaliteit en hij hieldt ook geen rekening mee met anderen.

Ik ken die man en zijn zoontje totaal niet. Ik heb zoiets van: zijn probleem dan straft God onmiddellijk. Die Man sprak Engels Tegen mij. Maar hoogst waarschijnlijk gaat het toch om een Nederlandse man.
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 21 april 2015, 01:18

De marechaussee was op dit station niet te vinden. Vroeger stond er duidelijk met blauwe letters maar waar het nu is gebleven weet ik verder niet. Maar ik was al blij dat hem niet gelukt was dat hij zijn trein niet heeft kunnen halen. Dat loopt met een sisser af!
Bekijk origineel

8 reacties

En wat wil je dat wij lezers op dit forum gaan doen? Je had boven vlakbij het station de Marechaussee moeten inlichten.
De marechaussee was op dit station niet te vinden. Vroeger stond er duidelijk met blauwe letters maar waar het nu is gebleven weet ik verder niet. Maar ik was al blij dat hem niet gelukt was dat hij zijn trein niet heeft kunnen halen. Dat loopt met een sisser af!
Zou het niet beleefder zijn om medereizigers die een trein proberen te halen de ruimte te geven als je zelf geen haast hebt?
@pe_pe maar dan nog is er geen reden voor om iemand die geen haast heeft om op de kont te slaan of te knijpen. Hij had gewoon op tijd moeten vertrekken. Ik stond op de roltrap toch aan de rechterkant wat moet je anders?! Een klopje op mijn schouder was wat netter geweest wil degene er door willen. Zij hadden een trolley en ik was op dat moment erg geschrokken toen hij op mijn kont sloeg of heeft geknepen omdat hij met zijn zoon en trolley er door moest. Dat is ook niet de beleeft.
Hij had gewoon op tijd moeten vertrekken.

Om die reden neem ik zelf altijd een vliegtuig eerder... :?
Hij had gewoon op tijd moeten vertrekken.

Om die reden neem ik zelf altijd een vliegtuig eerder... :?
dat is dan zijn/jou probleem, dan is er nog geen reden voor om tegen een weemd vreemde in andermans kont te slaan of te knijpen!!!!:@ Toch vreemd dat niemand er achter me staat. Ik vind het niveau hoe jullie erop reageren wel heel erg eenzijdig en vooral heel erg laag drempelig! !! Maar tja......NS is ook niet meer wat het allemaal is geweest! Ouderdom komt met gebreken.
Haha vreemd verhaal en erg onbeschoft van die man om dat te doen...
Dat valt onder ongewenste intimiteiten/ aanranding..

Goed dat hij zijn trein niet heeft gehaald en hopelijk is er de volgende keer marechaussee of beveiliging voor die ongelikte beer in de buurt.
Haha vreemd verhaal en erg onbeschoft van die man om dat te doen...
Dat valt onder ongewenste intimiteiten/ aanranding..

Goed dat hij zijn trein niet heeft gehaald en hopelijk is er de volgende keer marechaussee of beveiliging voor die ongelikte beer in de buurt.
bedankt. Ik ben blij uw reactie te horen. Inmiddels was ik het alweer vergeten...

Reageer