beantwoord

onbemande toiletten op Tiburg NS bij spoor 1 al wekenlang defect !

• 17 januari 2015
  • 10 reacties
  • 498 Bekeken

Twee van de drie onbemande toiletten zijn al wekenlang defect (Tilburg NS, spoor 1), waaronder het invalidentoilet. Mogelijk zijn deze ernstig verstopt. Onder de rechtse toilet komt er water uit, de vloer is daar nat. (Gezien op zaterdag 17 januari 2015, 22.30 uur).
Zie verder deze foto's !

Een lastige klus voor NS ? P.S. De toiletdeur van het nog wel functionerende toilet werd door een bezoeker open gehouden voor een volgende bezoeker (inkomstenderving voor NS). De deur bleef open totdat de tweede bezoeker zijn behoefte had gedaan.
icon

Beste antwoord door Marjan NS 19 januari 2015, 17:13

Ik ga de melding doorgeven aan de beheerder van de toiletten. Hopelijk kan er snel wat aan gedaan worden.
Bekijk origineel

10 reacties

Gatver is er geen station chef of ns loketten op Tilburg? Anders kun je daar een melding van doen.
Dat is op zaterdag om 22.30 uur in de avond een beetje moeilijk, zeker als je trein daarna al om 22.37 uur vertrekt ! Voor het nog enige nog functionerende toilet stonden er nog wel mensen in de rij. Als je denkt dat je over een kwartier moet, kun je alvast in de rij gaan staan.
En vanwege het ontbreken van urinoirs in dit type toiletten kunnen staande plassende mannen alleen op de altijd gesloten bril plassen als zij niet goed in de pot mikken. Het is mij niet duidelijk of het automatische schoonmaak mechaniek ook de bril schoonsproeit. Voor de volgende heren en dames is het niet direct een uitnodiging om op de altijd natte bril te gaan "zitten". De cabines zijn ruim genoeg om er een urinoir bij te plaatsen. Dit is dus een minder goed doordacht ontwerp van een onbemand toilet.
Goed dat je dit hier meldt, wim.vogel.52. Heb je dit ook bij het loket op station Tilburg aangegeven? Wat konden de NS-medewerkers daar zeggen over deze defecte toiletten?
@Stephan NS

Heb je ook gelezen wat wim.vogel.52 schreef met betrekking tot het melden bij het loket?

Dat is op zaterdag om 22.30 uur in de avond een beetje moeilijk
Wellicht komt wim.vogel.52 vaker op station Tilburg wanneer het loket wel open is, vandaar de vraag.
Dus wat is het resultaat? Er is nog steeds niets gebeurd.
wim.vogel.52 meldt het hier toch aan een NS medewerker ? Die kan de medewerker op het station bellen of liever nog de beheerder van de toiletten.

Klanten hebben daar geen tijd voor, die willen een trein halen en hun taak is het ook niet.
Ik ga de melding doorgeven aan de beheerder van de toiletten. Hopelijk kan er snel wat aan gedaan worden.
Enerzijds Dat wordt voor de hoge nood hoog tijd. Volgens mij heeft de NS enorm zitten slapen. Anderzijds vind ik het toch wel een beetje komisch.

Reageer