beantwoord

Onduidelijk folder Traject Vrij

• 18 juni 2017
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Op een aantal grote stations is de folder Traject Vrij nog steeds verkrijgbaar bij de NS loketten. Het verbaasd mij wel dat deze folder kennelijk niet meer (zo gauw) online te vinden is. Dan vraag ik me wel af is de folder wel recent genoeg of niet meer? Ik trof de gratis folder op station Hvs. Als het niet meer zo recent meer is dan vraag ik mij af waarom deze folder dan nog te verkrijgen is bij de NS loketten? Zijn er nog andere folders bij waar meer informatie te achterhalen is over traject vrij of komen er nog nieuwe folder uit die wel wat recenter zal zijn? Ik ben benieuwd en ik hoop op jullie antwoord.
icon

Beste antwoord door Dennis 18 juni 2017, 05:58

Die brochure is geloof ik van april 2014. ''Verschillen tussen Traject Vrij en Maand- of Jaartrajectabonnement'' en ''Stapt u over van uw Jaartrajectkaart naar Traject Vrij Jaar?'' zouden nu wel weg kunnen. Verder veroudert de brochure niet zo snel omdat er geen prijzen in staan (behalve in de voorbeeldfactuur, maar de prijzen daar waren al verouderd toen de brochure uitkwam) en de formele voorwaarden ook niet. bijdragevandennis
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Die brochure is geloof ik van april 2014. ''Verschillen tussen Traject Vrij en Maand- of Jaartrajectabonnement'' en ''Stapt u over van uw Jaartrajectkaart naar Traject Vrij Jaar?'' zouden nu wel weg kunnen. Verder veroudert de brochure niet zo snel omdat er geen prijzen in staan (behalve in de voorbeeldfactuur, maar de prijzen daar waren al verouderd toen de brochure uitkwam) en de formele voorwaarden ook niet. bijdragevandennis

Reageer