beantwoord

Ongeluk!

  • 26 september 2016
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Mijn vrouw is op 28 Juli gevallen op de trappen in station Leiden.
Personeel heeft prima geholpen, en het LUMC gewaarschuuwd.
De NS heeft een mooie bos bloemen gestuurd.
We hebben beide een daluren abonnement.
Helaas is de verwachting van de mooilijke bovenarm breuk 9 mnd.
Zeer pijnlijk en onmogenlijk om te treinen!
Zou ons abonnement met dagkaarten niet een jaar opgeschoven kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Thom 26 september 2016, 20:00

Opschuiven kan niet maar er is wel een pragmatische oplossing:


NS stort wel vaker ongebruikte keuzedagen terug, en ik veronderstel haast wel dat men dat in uw geval zal doen.

Als u het dalvoordeelurenabonnement al een jaar heeft, kunt u het per maand opzeggen. Dan neemt u gewoon weer een nieuw abonnement met keuzedagen als uw vrouw weer in orde is.

Ik zou even met Klantenservice overleggen en vertellen wat er aan de hand is.

U kunt ook even wachten, wie weet pakt een moderator het hier op.


De snelste manier, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er de hele week, 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Opschuiven kan niet maar er is wel een pragmatische oplossing:


NS stort wel vaker ongebruikte keuzedagen terug, en ik veronderstel haast wel dat men dat in uw geval zal doen.

Als u het dalvoordeelurenabonnement al een jaar heeft, kunt u het per maand opzeggen. Dan neemt u gewoon weer een nieuw abonnement met keuzedagen als uw vrouw weer in orde is.

Ik zou even met Klantenservice overleggen en vertellen wat er aan de hand is.

U kunt ook even wachten, wie weet pakt een moderator het hier op.


De snelste manier, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er de hele week, 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Welkom op het NS Serviceforum Aat. Wat een naar verhaal, ik hoop dat het helingsproces voorspoedig zal verlopen. Ik zal voor je onderzoeken of er mogelijkheden voor jullie zijn. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Noteer daarin NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer.

EDIT: Geen privébericht ontvangen

Reageer