beantwoord

Onhandig station Duivendrecht; geen kaartautomaat op niveau 2

• 8 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Op Duivendrecht staan er incheckautomaten op niveau 0 en 2 en kaartautomaten op niveau 0 en eentje op niveau 1, maar geen op niveau 2.
Als je met de metro op niveau 2 aankomt, kun je meteen voor de trein inchecken. Maar als we voor mijn partner en reisgenoot de samenreiskorting op zijn kaart willen activeren, moeten we eerst naar de ene (vaak drukke) kaartautomaat op niveau 1 om dat te regelen en daarna weer even terug naar niveau 2 om hem in te checken en weer terug naar niveau 1 als we richting Weesp of Schiphol willen reizen.

Ik pleit voor kaartautomaten op niveau 2 en voor meer automaten op niveau 1, plus de mogelijkheid om ook op niveau 1 in te checken.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 9 augustus 2014, 09:10

Hallo marzamsterdam, bedankt dat je deze suggestie met ons deelt op het NS Serviceforum. Op station Duivendrecht zijn we er ons van bewust dat er inderdaad niet op elk niveau een kaartautomaat staat. Het aantal kaartautomaten op een station (en op niveau) is van meerdere factoren afhankelijk, bijvoorbeeld de reizigersstromen en de het gebruik van de huidige kaartautomaten per x-tijdeenheid.

Op die manier proberen we onze faciliteiten zo goed mogelijk af te stemmen op de vraag van jou als reiziger. Ik zal je feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Je topic is verplaatst naar "Op het station" en je titel is aangepast, zodat het beter vindbaar wordt voor anderen.

Groet, Stephan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo marzamsterdam, bedankt dat je deze suggestie met ons deelt op het NS Serviceforum. Op station Duivendrecht zijn we er ons van bewust dat er inderdaad niet op elk niveau een kaartautomaat staat. Het aantal kaartautomaten op een station (en op niveau) is van meerdere factoren afhankelijk, bijvoorbeeld de reizigersstromen en de het gebruik van de huidige kaartautomaten per x-tijdeenheid.

Op die manier proberen we onze faciliteiten zo goed mogelijk af te stemmen op de vraag van jou als reiziger. Ik zal je feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Je topic is verplaatst naar "Op het station" en je titel is aangepast, zodat het beter vindbaar wordt voor anderen.

Groet, Stephan

Reageer