beantwoord

Online saldo gekocht, maar de bestelling staat niet klaar bij de kaartautomaat

  • 25 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 1876 Bekeken

Ik heb gister online saldo op geladen en keurig betaald via iDeal en nu sta ik bij de automaat en er staat geen bestelling klaar wat nu?
Eerder heb ik een daluren voordeel abonnement gekocht en deze bestelling kon ik wel afhalen. Kan er maar een bestelling tegelijk worden op gehaald? En waar is de bestelling van de opwaardering van 50,00?
icon

Beste antwoord door Hendrik 25 augustus 2014, 13:47

Je kunt in principe meerdere bestellingen tegelijk / na elkaar ophalen.
Je zou het nog bij een andere ophaalautomaat kunnen proberen. Lukt het daar ook niet, dan moet je contact opnemen met de organisatie waar je het saldo hebt gekocht (ov-chipkaart.nl misschien?).
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Je kunt in principe meerdere bestellingen tegelijk / na elkaar ophalen.
Je zou het nog bij een andere ophaalautomaat kunnen proberen. Lukt het daar ook niet, dan moet je contact opnemen met de organisatie waar je het saldo hebt gekocht (ov-chipkaart.nl misschien?).
Dank je wel...
Hallo B.Bakkum71,

Vervelend dat je je bestelling niet op kon halen. Je kunt het inderdaad nog even proberen bij een andere kaartautomaat of ophaalpunt. Staat het daar ook niet klaar dan kun je contact opnemen met klantenservice OV-chipkaart, omdat je het saldo daar gekocht hebt.

Groet,
Marjan

Reageer