beantwoord

online ticket inchecken

• 6 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb een vraag, ik wil online treinkaartjes kopen maar kan ik op bijlmer arena daar ook mee inchecken want zover ik weet hebben ze daar alleen maar van die ov poortjes.

help me 

icon

Beste antwoord door Thom 6 augustus 2020, 14:13

U kunt het poortje openen met ‘Scan ticket’, meestal rechts in de rij met poortjes. Ze hebben een plastic doorzichtige scanner. U kunt dus gerust online een kaartje kopen.

Strikt genomen checkt u niet in met deze e-tickets, u opent alleen het poortje. In- en uitchecken heeft te maken met het juiste bedrag voor de reis betalen. Een online-ticket is al betaald bij het bestellen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit geldt voor alle stations met poortjes. Ieder station met poortjes heeft tenminste 1 poortje geschikt voor e-tickets. Als er maar 1 is is dit het brede poortje met ook het het rolstoel symbool. Bij grotere stations zijn er meer poortjes geschikt voor een e-ticket, zoals Thom aangeeft te herkennen aan de sticker “Scan ticket". 

Bij stations met paaltjes hoeft u niets te doen met het ticket om het station te betreden. 

U kunt het poortje openen met ‘Scan ticket’, meestal rechts in de rij met poortjes. Ze hebben een plastic doorzichtige scanner. U kunt dus gerust online een kaartje kopen.

Strikt genomen checkt u niet in met deze e-tickets, u opent alleen het poortje. In- en uitchecken heeft te maken met het juiste bedrag voor de reis te betalen. Een online-ticket is al betaald bij het bestellen.

Dit geld voor station bijlmer arena? 

Reputatie 7
Badge +4

Strikt genomen checkt u niet in met deze e-tickets, u opent alleen het poortje. In- en uitchecken heeft te maken met het juiste bedrag voor de reis betalen. Een online-ticket is al betaald bij het bestellen.

Reageer