beantwoord

ontbreken van bus sloterdijk

• 6 november 2014
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

Op Ammsterdam Sloterdijk zou een bus zijn die zou stoppen op alle stations tussen sloterdijk en Enkhuizen volgens de NS app, maar deze bus blijkt niet te bestaan.

verdere reisopties via 9292.nl lijken ook via deze bus te gaan.

mijn vraag: rijdt deze bus ├╝berhaupt of is het sneller om te gaan lopen vanaf station hoorn naar bovenkarspel-grootebroek?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 6 november 2014, 16:40

Hallo MarcelS! Welkom op het NS serviceforum. Van Amsterdam Sloterdijk - Enkhuizen heeft om 01:04 een vervangende stopbus gereden. Hoe bedoel je precies dat deze niet blijkt te bestaan? Voor zover ik weet heeft deze namelijk gewoon gereden. Hoe is het uiteindelijk afgelopen met je reis?
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo MarcelS! Welkom op het NS serviceforum. Van Amsterdam Sloterdijk - Enkhuizen heeft om 01:04 een vervangende stopbus gereden. Hoe bedoel je precies dat deze niet blijkt te bestaan? Voor zover ik weet heeft deze namelijk gewoon gereden. Hoe is het uiteindelijk afgelopen met je reis?
het was sneller geweest om om 00.12 de tijd dat je dit bericht typte in de trein te gaan zitten op spoor 1 dan was je een kwartier( okee 17 minuten) later in Grootebroek geweest

Reageer