Vanochtend heb ik mijn eigen fiets neergezet in de bewaakte fietsenstalling aan de zuidzijde van station Zwolle, toen ik heb aan het eind van de middag (binnen 24 uur) op wou halen moest ik echter opeens 7 euro betalen? (de eerste 24 uur horen gratis te zijn)
Nou kun je de fietsenstalling helaas niet uit zonder te betalen dus heb ik dat maar gedaan.
De klantenservice heb ik gebeld, die verwees mij echter door naar de medewerkers in de fietsen stalling aan de noordzijde van het station.
Deze medewerkers gaven mij op hun beurt het nummer van de klantenservice.
Bij contact met de NS chat en de dame bij de servicebalie op het station verwezen mij eveneens door naar de klantenservice die ook bij de 2e keer bellen nog geen oplossing wist.
Ik wacht inmiddels nog op een reactie via de facebook chat.. maar jongens.. mag ik gewoon mijn 7 euro terug?
Beste antwoord door Ben NS
Wat opmerkelijk dat er toch kosten in rekening zijn gebracht zeg. Ik ga dit graag voor je uitzoeken.
Kun je mij in een privébericht (deze kun je sturen door op mijn naam te klikken, en vervolgens op 'stuur bericht')
de volgende gegevens sturen: voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer?
Dan ga ik zo snel mogelijk voor je uitzoeken hoe dit zit.