beantwoord

Onterechte afschrijving drankautomaat Sloterdijk

• 19 februari 2018
  • 10 reacties
  • 289 Bekeken

Reputatie 2
18 februari om 00:31 wilde ik een flesje drinken kopen bij de automaat op station Sloterdijk. Na het aanbieden van mijn pinpas gaf de automaat een foutmelding. Een minuut later nog een keer geprobeerd en toen lukte het wel (het nummer ernaast, maar exact hetzelfde product). Nu zie ik echter dat er twee afschrijvingen zijn gedaan van mijn rekening, de mislukte voor 2.20 en de geslaagde voor 2.00.

Waarom wordt er geld afgeschreven als de automaat weet dat de uitgave niet is gelukt? En waarom is er een verschil in prijs voor hetzelfde product? En mag ik misschien mijn 2.20 terug? 😛
icon

Beste antwoord door Thomas NS 20 februari 2018, 10:03

Hallo FlyingHollander, wat vervelend dat jouw drankje niet goed uit de automaat rolde! Het prijsverschil stuit mij ergens ook tegen de borst; het is mij onduidelijk waarom dit zo is.
Wat betreft de extra kosten die je hebt moeten maken: kijk hier even naar het teruggave formulier!

@Thomroos Wat een bijzondere reactie op een goede, terechte vraag.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1
Sloterdijk is aangewezen als proefstation, om te kijken wat NS allemaal kan doen om extra inkomsten te genereren zonder dat daar iets tegenover staat. Er wordt gekeken welk percentage van de gedupeerden daadwerkelijk klaagt en z'n geld terug vraagt en aan de hand daarvan besloten of dit landelijk ingevoerd kan worden. :D
[/sarcasm]

https://forum.ns.nl/op-het-station-17/stop-de-diefstal-open-de-poortjes-op-sloterdijk-45082
Reputatie 7
Hallo FlyingHollander, wat vervelend dat jouw drankje niet goed uit de automaat rolde! Het prijsverschil stuit mij ergens ook tegen de borst; het is mij onduidelijk waarom dit zo is.
Wat betreft de extra kosten die je hebt moeten maken: kijk hier even naar het teruggave formulier!

@Thomroos Wat een bijzondere reactie op een goede, terechte vraag.
Reputatie 1
Hoi Thomas, was gewoon een beetje flauw/grappig bedoeld, omdat tegelijk de discussie over de poortjes op Sloterdijk gevoerd wordt. Aangezien FlyingHollander geen nieuweling op het forum is, leek het mij wel kunnen. Sorry als het niet zo overkwam.
Reputatie 2
Aangezien FlyingHollander geen nieuweling op het forum is, leek het mij wel kunnen. Sorry als het niet zo overkwam.
Ik kon de grap wel waarderen! Het was mij ook al opgevallen dat de topics boven elkaar stonden.

Restitutieaanvraag heb ik inmiddels opgestuurd, benieuwd hoe lang het gaat duren!
Reputatie 7
Eerlijk: ik ben onbekend met de duur van het restitueren van NS Retailformules. Ik hoop natuurlijk heel snel.

@Thomroos Ik begrijp de frustratie heel erg, die heerst ook bij de moderators, maar in dit topic vond ik het niet bevordelijk voor de topicstarter. No hard feelings, I'm with you.
Reputatie 2
Het te veel betaalde bedrag is inmiddels teruggestort.
En dan wel het vreemde bizarre antwoord van Thomroos markeren als beste antwoord ........
Ik snap er echt niets meer van !

Op een serieus bedrijfsforum zou dit gelijk gewist moeten worden. Zulke antwoorden kunnen echt niet !
Reputatie 7
Badge +3
Ik vond 'm wel leuk eigenlijk :)
Ik vermoed dat dit in eerste instantie door de TS als beste antwoord is gekozen, maar je bent inmiddels op je wenken bediend zie ik 🙂
@FlyingHollander Fijn dat het bedrag is teruggestort, bedankt dat je dit even laat weten.

@Spoor 2 Terecht dat je dit aankaart, ik heb het aangepast.
Prima dat je dat hebt gedaan, MiriamNS

Reageer