beantwoord

Onterechte stallingskosten bij Station Amsterdam Zuid

• 4 april 2019
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Door een collega werkt ik erop gewezen dat er bij haar onterecht stallingskosten waren afgeschreven.
Bij de controle van mijn facturen zag ik dat er ook bij mij meerdere keren onterecht stallingskosten zijn afgeschreven.
Door de klantenservice Chat wordt ik verwezen naar de stalling zelf en door hun weer naar de klantenservice.
Beetje klaar er mee om van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

Waar moet ik zijn voor restitutie en hoe voorkom ik dat ik elke maand alles moet gaan nalopen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 april 2019, 17:15

Update: Ik heb de situatie van StijnHoekstra bekeken en kon duidelijk zien dat er door transactiefouten extra kosten in rekening zijn gebracht. Ik heb deze extra kosten gecompenseerd. Een verwijzing naar de stalling was niet volledig onterecht, gezien zij mogelijk de oorzaak van de transactiefouten kunnen achterhalen. Ik heb dit dan ook zelf nogmaals geadviseerd.

Voor de meelezers: Mochten er onduidelijkheden of vragen zijn over eventuele extra kosten bij het stallen van een fiets, dan is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Wij kunnen dan onderzoeken wat er precies aan de hand is.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen naamgenoot en welkom bij de NS Community! :)

Ik vind het vreemd om te lezen dat je heen en weer wordt doorverwezen door mijn collega's. Ik kijk graag even wat ik voor je kan doen! Zou je mij een priv├ębericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mail adres?
Update: Ik heb de situatie van StijnHoekstra bekeken en kon duidelijk zien dat er door transactiefouten extra kosten in rekening zijn gebracht. Ik heb deze extra kosten gecompenseerd. Een verwijzing naar de stalling was niet volledig onterecht, gezien zij mogelijk de oorzaak van de transactiefouten kunnen achterhalen. Ik heb dit dan ook zelf nogmaals geadviseerd.

Voor de meelezers: Mochten er onduidelijkheden of vragen zijn over eventuele extra kosten bij het stallen van een fiets, dan is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Wij kunnen dan onderzoeken wat er precies aan de hand is.

Reageer