beantwoord

Ontruiming station: OPEN DIE POORTJES!!

• 18 november 2016
  • 43 reacties
  • 2008 Bekeken

Toon eerste bericht

43 reacties

Dank je wel Sivan, we zijn erg benieuwd naar de reactie van de locatiemanager en beheerder van Rotterdam CS.
Reputatie 6
Sivan, dank je wel. Ik ben benieuwd naar de treugkoppeling van de beheerder en locatiemanager.
Nog geen reactie zeker ?
Reputatie 6
Tijd voor een reminder?
Krijg ik binnen een week geen reactie, dan stuur ik altijd een reminder. Dat zal ik indien nodig morgen ook zeker doen.
Ik heb begrepen dat mijn collega de situatie aan het uitzoeken is. Ik heb zojuist gevraagd of er inmiddels al iets bekend is.
Inmiddels heb ik duidelijkheid. Dit betrof een storing in het systeem. De aannemer heeft naar de installatie gekeken en een en ander bijgesteld. Het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn.
Reputatie 6
Sivan, bedankt voor de terugkoppeling
Geen dank, goed dat je het hebt gemeld!
Reputatie 5
Inmiddels heb ik duidelijkheid. Dit betrof een storing in het systeem. De aannemer heeft naar de installatie gekeken en een en ander bijgesteld. Het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn.
Misschien zijn excuses van de posters hier die met de complot-theorie komen dat dit hele verhaal verzonnen is door tegenstanders van poortjes op z'n plaats ??
Sowieso te dwaas voor woorden, dat soort reacties.
Dit inderdaad.

Gelukkig is het probleem nu verholpen !!
Reputatie 6
Geen dank, goed dat je het hebt gemeld!

Sivan, in m'n vorige werkkring viel de BHV en het veiligheidsbeleid onder m'n verantwoordelijkheid. Misschien daarom, viel met het gesloten blijven van de poortjes me meteen op. Vandaar dat ik het meldde: noem het maar beroepsdeformatie 😳
Aangezien het veiligheid betreft lijkt me dat geen al te verkeerde beroepsdeformatie Bertus 🙂. Top!
Reputatie 6

Bedankt voor de terugkoppeling, inderdaad. Het antwoord geeft echter niet aan, wat nu het probleem was.

Wat was volgens de aannemer nu 'de storing in het systeem' ? Dat het alarm af ging ? Of dat de poortjes niet open gingen ?
Ik zal mijn collega Sivan vragen om je vraag te beantwoorden Ferdinand Delasoie. Ik zou zo de exacte reden niet weten.
Ferdinand, de informatie die ik heb gegeven betreft alle informatie die ik heb. Meer kun ik je hierover dus helaas niet melden, maar volgens mij is dat ook niet nodig.
Jammer, een storing in het systeem zegt ons niets.
De topic starter leek tevreden met het antwoord te zijn, dat vind ik vooral belangrijk.

Mocht je zelf in de toekomst een soortgelijke situatie meemaken en de exacte oorzaak willen weten, schroom dan niet contact met ons op te nemen.

Reageer