beantwoord

Op het Weesper stationnetje chaos en vooral onduidelijkheid

• 8 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Ik werk via Autitalent om in een locatie in Hilversum foto's te gaan scannen. Ik kwam vandaag (8 oktober 2019) rond een uur of 12 op het station aan. Ik dacht dan ben ik wel over een kwartier wel in Hilversum. Maar toen ik me had ingecheckt zag ik plotseling allemaal mensen en wat een grote chaos. Ik kwam een oud buurman tegen die vertelde tegen mij dat de trein naar Hilversum op spoor 5 vertrok. Ik naar spoor 5 gelopen, bleek dat er wel een sprinter naar Hoofddorp ging. Ik weet nog steeds niet wat er op het station aan de hand was, maar omdat ik nooit een smartphone heb kon ik het ook niet op zien. Ik ging terug naar spoor 2 maar daar gingen alleen treinen richting Amsterdam en Leiden. Normaliter vertrekken alle treinen naar Hilversum op spoor 2. Gelukkig kon ik me weer uit checken heb helaas de trein niet kunnen nemen omdat het allemaal zo onduidelijk is en de informatie aan de wensen over liet. Ik ben maar terug naar huis gegaan. Gelukkig heb ik het werk kunnen afmelden, maar dit is toch niet leuk meer! 😲😱
icon

Beste antwoord door Jeroen 8 oktober 2019, 15:45

Er was een acuut probleem ontstaan op het spoor bij Almere waardoor het treinverkeer compleet ontregelt is geweest rondom Almere met invloed zelfs op de trajecten rondom Leiden Centraal.

Ik weet zelf niet wat er precies aan de hand is geweest maar de reparatie moest direct plaatsvinden.

Op de Flevolijn is nagenoeg helemaal geen treinverkeer mogelijk geweest gedurende een groot deel van de dag en op dit moment loopt de opstart ook wat stroef doordat personeel en materieel ontbreekt, er wordt nu hard gewerkt aan een opstart van het treinverkeer.

Daarnaast was er in de ochtend ook al een probleem met een defecte trein op het spoor bij Schiphol wat een flinke impact heeft gehad op het treinverkeer op de routes langs o.a. Weesp.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Er was een acuut probleem ontstaan op het spoor bij Almere waardoor het treinverkeer compleet ontregelt is geweest rondom Almere met invloed zelfs op de trajecten rondom Leiden Centraal.

Ik weet zelf niet wat er precies aan de hand is geweest maar de reparatie moest direct plaatsvinden.

Op de Flevolijn is nagenoeg helemaal geen treinverkeer mogelijk geweest gedurende een groot deel van de dag en op dit moment loopt de opstart ook wat stroef doordat personeel en materieel ontbreekt, er wordt nu hard gewerkt aan een opstart van het treinverkeer.

Daarnaast was er in de ochtend ook al een probleem met een defecte trein op het spoor bij Schiphol wat een flinke impact heeft gehad op het treinverkeer op de routes langs o.a. Weesp.

Reageer