beantwoord

Op Ut ns.nl niet meer beschikbaar?

• 9 March 2016
  • 9 reacties
  • 270 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Is er in een van de twee servicecentra op Ut nog een NS consumentencomputer met ns.nl?

Het was er wel, maar zo te zien niet meer. Het personeel weet niet meer te vertellen dan dat er wel eens iets aan de computers wordt veranderd.

Op Ah is het nog wel.
icon

Beste antwoord door Servicemedewerker 30 May 2016, 23:19

De mogelijkheid om NS.nl te bezoeken is weer aanwezig in de OV-servicewinkel aan de centrumzijde. Daarvoor kun je terecht bij de selfservice tafel die tegen de muur geplaatst is.Dit is vooralsnog een test opstelling maar bij voldoende en positief gebruik zal dit zeker zo blijven.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Er staan wel computers om een reisadvies op te vragen en tickets te boeken via NS International, maar of je er ook andere zaken mee kunt opzoeken weet ik niet.
Is er in een van de twee servicecentra op Ut nog een NS consumentencomputer met ns.nl?

Het was er wel, maar zo te zien niet meer. Het personeel weet niet meer te vertellen dan dat er wel eens iets aan de computers wordt veranderd.

Op Ah is het nog wel.

Goedemorgen Dennis! Ik zal dit voor je navragen, ik kom hier op terug!

Op Ah is het nog wel.

Wij hebben nu tegenwoordig een OV servicewinkel! Ook daar kan je je reis plannen. Check deze link voor meer info.
Reputatie 6
Badge +2

Op Ah is het nog wel.

Wij hebben nu tegenwoordig een OV servicewinkel! Ook daar kan je je reis plannen. Check deze link voor meer info.

Daar heb ik het ook over. Je kan wel een reis plannen en op de site http://nsinternational.nl komen, maar niet op de site http://ns.nl.
Ik heb even gebeld met de OV Servicewinkel, er is inderdaad geen mogelijkheid om dingen op te zoeken op ns.nl. Helaas zal deze mogelijkheid er voorlopig ook niet komen, dus als je echt wilt zoeken op onze website, kan ik niet anders dan je adviseren om dat elders te doen!
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb even gebeld met de OV Servicewinkel, er is inderdaad geen mogelijkheid om dingen op te zoeken op ns.nl. Helaas zal deze mogelijkheid er voorlopig ook niet komen, dus als je echt wilt zoeken op onze website, kan ik niet anders dan je adviseren om dat elders te doen!
Rare toestand, enthousiast melden dat er een servicewinkel is bijgekomen, maar het serviceniveau van beide samen nog lager maken dan eerder het serviceniveau van de ene.
De mogelijkheid om NS.nl te bezoeken is weer aanwezig in de OV-servicewinkel aan de centrumzijde. Daarvoor kun je terecht bij de selfservice tafel die tegen de muur geplaatst is.Dit is vooralsnog een test opstelling maar bij voldoende en positief gebruik zal dit zeker zo blijven.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is mooi, bedankt.

Dan kan jouw antwoord door een moderator als beste worden gemarkeerd.
Reputatie 6
Badge +2
201805 5 15:13 nsnlopstation nsnloput

Nu ook aan Jaarbeurszijde.

Reageer