Open poortje bij vervangend vervoer

• 25 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 1
Vandaag geen treinen maar bussen tussen Hoorn en Alkmaar vanwege geplande werkzaamheden. In Hoorn staat keurig een poortje open voor wie moet overstappen op de NS-bus. Maar waarom is er geen enkele uitleg voor de reiziger over het wel/niet uitchecken? Er staat geen personeel bij de poortjes, geen bord, er wordt noch op het station, noch in de trein iets over omgeroepen. Hoeveel (of beter hoe weinig) mensen zullen weten wanneer zenu niet of wel moeten uitchecken? Gevolg: vele klachten en claims. Zou dat niet heel klantvriendelijk opgelost kunnen worden met een bord met toelichting bij de poortjes? Dit was immers gepland.

2 reacties

Wat spijtig dat er nergens info staat aangegeven over in- en uitchecken in Hoorn 😞 Ik ga de betrokken partijen hiervan op de hoogte brengen zodat dit de volgende keer beter geregeld is. Ik kan me goed voorstellen dat dit aardig wat verwarring met zich meebrengt namelijk. Aangezien de werkzaamheden alleen vandaag en morgen zijn ben ik bang dat er niet op tijd informatie op het station beschikbaar komt 😞
Reputatie 1
Wat spijtig dat er nergens info staat aangegeven over in- en uitchecken in Hoorn Ik ga de betrokken partijen hiervan op de hoogte brengen zodat dit de volgende keer beter geregeld is. Ik kan me goed voorstellen dat dit aardig wat verwarring met zich meebrengt namelijk. Aangezien de werkzaamheden alleen vandaag en morgen zijn ben ik bang dat er niet op tijd informatie op het station beschikbaar komt

De werkzaamheden zijn morgen ook nog, dus erkannog best voor betere informatie gexorgd worden. De beide NS gele hesjes stonden bij de bushalte, dus buiten het station. Dus die konden de overstappers ook niet informeren

Reageer