Open poortje bij vervangend vervoer
Vandaag geen treinen maar bussen tussen Hoorn en Alkmaar vanwege geplande werkzaamheden. In Hoorn staat keurig een poortje open voor wie moet overstappen op de NS-bus. Maar waarom is er geen enkele uitleg voor de reiziger over het wel/niet uitchecken? Er staat geen personeel bij de poortjes, geen bord, er wordt noch op het station, noch in de trein iets over omgeroepen. Hoeveel (of beter hoe weinig) mensen zullen weten wanneer zenu niet of wel moeten uitchecken? Gevolg: vele klachten en claims. Zou dat niet heel klantvriendelijk opgelost kunnen worden met een bord met toelichting bij de poortjes? Dit was immers gepland.
Wat spijtig dat er nergens info staat aangegeven over in- en uitchecken in Hoorn 😞 Ik ga de betrokken partijen hiervan op de hoogte brengen zodat dit de volgende keer beter geregeld is. Ik kan me goed voorstellen dat dit aardig wat verwarring met zich meebrengt namelijk. Aangezien de werkzaamheden alleen vandaag en morgen zijn ben ik bang dat er niet op tijd informatie op het station beschikbaar komt 😞
De werkzaamheden zijn morgen ook nog, dus erkannog best voor betere informatie gexorgd worden. De beide NS gele hesjes stonden bij de bushalte, dus buiten het station. Dus die konden de overstappers ook niet informeren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.