beantwoord

Open rioolstank verwarmde wachtruimte spoor 8 station Gouda

• 27 februari 2018
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

• Intercity
  • 41 reacties
Willen jullie aan de stationbeheerder van station Gouda vragen of er iets gedaan kan worden aan de open rioolstank - die al weken te ruiken is - in de verwarmde wachtruimte naast de Kiosk op spoor 8? Elke ochtend word ik er misselijk van....
icon

Beste antwoord door Arnold NS 27 februari 2018, 11:51

Hallo RVH,

Ah bah! Ik heb je signaal doorgezet naar de betreffende afdeling. Bedankt voor het doorgeven 🙂.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge
Het stinkt ook naar riool als je vanuit stadszijde via trap de tunnel naar de perrons ingaat, bij de lift. Kennelijk is de hoofdafvoer verstopt.
Reputatie 7
Badge
TIP: Bekertje water in afvoerputje in de wachtruimte gieten.... Dat herstelt het waterslot.
Hallo RVH,

Ah bah! Ik heb je signaal doorgezet naar de betreffende afdeling. Bedankt voor het doorgeven 🙂.
Ondragelijke stank, nog (steeds) niks aan gedaan. Kan hieraan prio worden gegeven gezien de Siberische temperaturen op het perron!
Reputatie 7
Badge
Ik rook het riool in december al, dus NS is niet zo snel al hang je 2x aan de bel
Ik heb even de storingsorganisatie gebeld en zijn zien de meldingen staan. Er is ook al actie ondernomen, maar de melding staat nog 'open'. Het is dus een 'work in progress'.

Reageer