beantwoord

Openingstijden fietsenstalling Roermond Hemelvaartsdag 2014

• 27 mei 2014
  • 4 reacties
  • 368 Bekeken

• Sprinter
  • 4 reacties
In Roermond zegt men dat de fietsenstalling met Hemelvaartsdag dezelfde openingstijden als op zondag heeft, 7:45. Echter, op Hemelvaartsdag gaat de eerste trein om 6:59, op een normale zondag om 7:59. Waarom wordt de openingstijd op Hemelvaartsdag niet aangepast?
icon

Beste antwoord door Ramon NS 28 mei 2014, 11:55

Dag JTH, ik heb contact gehad met de fietsenstalling en de openingstijden zijn verruimd. De fietsenstalling in Roermond is morgen (Hemelvaartsdag) geopend van 06.40 - 01.05 uur. Groet Ramon

Bekijk origineel

4 reacties

Dag JHT, een bemenste NS Fietsenstalling is in de regel geopend vanaf een kwartier voor de eerste trein tot en met een kwartier na de laatste trein. Ik heb even contact met gehad met de fietsenstalling in Roermond. De eerste trein (ri Eindhoven) vertrekt inderdaad 6:59 uur. Ik heb zojuist contact gehad met de fietsenstalling. Ik krijg morgenmiddag uitsluitsel of de openingstijden naar aanleiding van je signaal worden aangepast. Wordt dus vervolgd... Groet Ramon
Super, ben benieuwd!
Dag JTH, ik heb contact gehad met de fietsenstalling en de openingstijden zijn verruimd. De fietsenstalling in Roermond is morgen (Hemelvaartsdag) geopend van 06.40 - 01.05 uur. Groet Ramon

Fantastisch ! Fijn dat dit zo snel kon worden geregeld.
Heb ik alleen helaas geen excuus meer om een trein later te nemen 😉

Reageer