beantwoord

Openingstijden loket Utrecht CS

• 27 August 2015
  • 8 reacties
  • 6902 Bekeken

Volgens de website van NS is het loket op Utrecht Centraal 24 uur per dag open http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/stationsvoorzieningen/stations/t-z/utrecht-centraal/informatie/ns-service--en-verkooppunt.html

Volgens de informatie die in de service-winkel zelf hangt is het loket geopend van 6.30 uur tot 0.00 uur. Ik hoop dat dit laatste onjuist is want het grootste NS-station van Nederland hoort toch gewoon 24 uur per dag open te zijn als er ook 24 uur per dag treinen rijden?
icon

Beste antwoord door michaelzetter 28 August 2015, 11:04

Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb de laatste weken meerdere keren de nachttrein vanaf Utrecht CS genomen en elke nacht was het loket gewoon open. De informatie op de website is dus correct.
Beste J.P.,

Welkom op het NS serviceforum. De informatie op de site staat wel juist vermeld. Het loket is op Utrecht CS 24 uur per dag geopend.
Brian, ik kom toevallig net van Utrecht Centraal daar staan inderdaad de tijden die J.P. aangeeft. Zou dit er mee te maken kunnen hebben dat er door de OV-servicewinkel diensten worden aangeboden die bij het nachtloket niet beschikbaar zijn? Als dit zo is, dan is het eigenlijk wel vreemd dat er niet staat aangegen dat het loket 's nachts gewoon open is. Als dit niet zo is, dan is het nog vreemder.

Ik had haast en geen tijd om het te vragen, maar ben wel benieuwd waarom het er staat zoals het er staat.
Ik ga nu deels gokken. De OV servicewinkel zitten meerdere vervoerders. Ik heb een keer tijdens nachtdienst staan buurten bij de loketiste en UOV loket was dicht. Ik denk dat men het over alle diensten heeft. Neemt niet weg dat het handig is om aan te geven dat het NS loket idd niet sluit.

Ik doe een gok, ben benieuwd.
Reputatie 2
Volgens de website van NS is het loket op Utrecht Centraal 24 uur per dag open http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/stationsvoorzieningen/stations/t-z/utrecht-centraal/informatie/ns-service--en-verkooppunt.html

Volgens de informatie die in de service-winkel zelf hangt is het loket geopend van 6.30 uur tot 0.00 uur. Ik hoop dat dit laatste onjuist is want het grootste NS-station van Nederland hoort toch gewoon 24 uur per dag open te zijn als er ook 24 uur per dag treinen rijden?

Aangezien ik hier 2x per dag langskom heb ik het even nagekeken.
Op de sticker staat idd tot 00.00 uur

Ik heb het nagevraagd aan een medewerker die daar in de buurt stond, en hij vond het een scherpe opmerking, maar de sticker is idd incorrect, want in de servicewinkel zit ook een nachtloket (Meest rechtse gedeelte van de balie)

Dus de sticker is verkeerd en zou aangepast worden, dat wordt dus in de gaten houden :)

Kortom, je kan er 24/7 terecht voor vragen
Dank nog voor je aanvulling michaelzetter! Goed dat je het ook nog even hebt aangegeven bij het personeel.
Dank voor de reacties en de foto Michaelzetter. @Brian NS willen jullie de juiste info op het loket aanbrengen, dit is erg slordig en onduidelijk. Dank!
Badge
Dank voor de reacties en de foto Michaelzetter. @Brian NS willen jullie de juiste info op het loket aanbrengen, dit is erg slordig en onduidelijk. Dank!

Natuurlijk, ook hier stuur ik je signaal intern door. Dank.

Reageer