Skip to main content
Antwoord

openingstijden stations

• October 12, 2023
  • 5 reacties
  • 466 Bekeken

OP de pagina Stationsinformatie vind ik geen info over de tijden waarop een station (in mijn geval Arnhem cs) open/dicht is. Ik wil graag het station door om 4.30 uur om bij de bushalte aan de noordzijde te komen: kan dat?

Beste antwoord door Sascha NS

Goedemiddag giel51.

Zo ver ik heb kunnen vinden zijn stations altijd op tot 15 minuten ná aankomst of vertrek van de laatste trein die dag. Ik kan niet vinden of Arnhem hier een uitzondering op is en bijvoorbeeld altijd toegankelijk is.

5 reacties

Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 12, 2023

Goedemiddag giel51.

Zo ver ik heb kunnen vinden zijn stations altijd op tot 15 minuten ná aankomst of vertrek van de laatste trein die dag. Ik kan niet vinden of Arnhem hier een uitzondering op is en bijvoorbeeld altijd toegankelijk is.

• Machinist NS
  • October 12, 2023

Station Arnhem is snachts inderdaad ook afgesloten. De eerste trein van de dag vertrekt om 5u35. Het station zal kort voor die tijd worden geopend.

• Auteur
  • Intercity
  • October 12, 2023

Oké, dank, ik vermoedde al zoiets, dat wordt in mijn geval omlopen...

Slidestops
  • Medewerker Veiligheid en Service NS
  • October 12, 2023

Goedemiddag giel51.

Geen enkel station is 's nachts toegankelijk. Uitzondering zijn de stations waar de hele nacht treinen rijden.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • October 12, 2023

Bedankt voor de informatie, Slidestops!