Opmerking: Station Almere Buiten - vijver | NS Community

Opmerking: Station Almere Buiten - vijver

  • 14 March 2023
  • 6 reacties
  • 168 Bekeken

Het station Almere Buiten (ingang vanuit de garage) staat continu onder water en is vies. Ik denk dat het tijd wordt om dit op te lossen, want behalve dat het onaangenaam is om over deze vijver te springen om door de poortjes door te gaan, is het ook onveilig voor passagiers.  

 


6 reacties

Hallo AlmaJu en welkom bij de NS Community,

 

Het lijkt mij inderdaad zeer onaangenaam om hier door heen te lopen. Ik heb hiervan een melding gemaakt. Hopelijk kan dit worden opgelost.

Goedemorgen, ik zie hier een klacht over de vijver bij Almere buiten richting Amsterdam 4 maanden geleden, het is nu 4 augustus 2023 en nog steeds is de vijver er! Het is al meer dan een jaar dat dit probleem er is, dus raar als het niemand van ProRail of de NS is opgevallen. Je kan nu niet eens meer springen om met droge voeten de trein in te gaan!

Hoe lang gaat dit nog duren?

 

Omdat het om een bouwtechnisch probleem gaat zou ik zou de vraag ook eens bij ProRail zelf neerleggen. Op hun website staat onder "contact" een formulier om te mailen. Mijn eigen ervaring is dat klachten daar snel worden opgepakt.

Oké dan stuur ik het ook even naar ProRail toe.

Deze overlast bestaat al meerdere jaren. Ben benieuwd wanneer eea opgelost gaat worden. 

 

Reageer