beantwoord

Opnieuw Amstelstation

• 15 april 2017
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

Op Amstelstation weer eens verkeerde poortje gebruikt. Moest met metro naar Arena heb ingecheckt op ns poortje en daarna metro naar arena genomen. Daarna braaf op Arena nog eens ingecheckt op NS poortje voor reis met trein verder naar Leiden. Tot mijn stomme verbazing zie ik 2x 20,- instaptarief afgeboekt.
Via mijnns geprobeerd de vergeten uitcheck te registreren, maar dat gaat kennelijk niet met een anonieme kaart.
Mijn vraag is eigenlijk hoe kan het dat zowel op Amstel als op arena binnen een paar minuten een checkin wordt geregistreerd.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 22 april 2017, 12:32

Ik hoop dat het snel voor je opgelost wordt gkohler1, maar ik vind het lastig een antwoord op je vraag te geven zonder je gegevens in te kijken.

Voor de meelezer: Mocht je zelf ooit tegen de situatie oplopen dat er teveel geld van je pas is gegaan, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het graag voor je op.
Bekijk origineel

4 reacties

Vervelend dat het zo gelopen is gkohler1, gelukkig is het zo opgelost na contact met de klantenservice. Als je wil, kan ik het ook voor je doen. Als je mij een priv├ębericht stuurt met:

- Je voorletters
- Achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- OV-chipkaartnummer
- Bankrekeningnummer voor restitutie

Dan pak ik het voor je op. Als ik je reisgegevens dan inzie kan ik misschien ook zien waar het mis is gegaan.
Beste chiel, ik heb al een ov formulier opgestuurd naar ns. Wacht restitutie wel af. Maar het blijft raar 2x inchecken binnen een paar minuten enndan 2x instaptarief. Verder blijft de situatie om amstel natuurlijk ergerlijk
Reputatie 7
Badge +4
Denkt u ook aan eventuele kosten bij het GVB?
Ik hoop dat het snel voor je opgelost wordt gkohler1, maar ik vind het lastig een antwoord op je vraag te geven zonder je gegevens in te kijken.

Voor de meelezer: Mocht je zelf ooit tegen de situatie oplopen dat er teveel geld van je pas is gegaan, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het graag voor je op.

Reageer